مشکلات خریدگندم ازکشاورزان برطرف می‌شود

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: با بررسی و شناسایی مشکلات خرید و حمل گندم در سال گذشته، نارسایی‌های خرید گندم از کشاورزان استان اردبیل در سال ۹۵ برطرف می‌شود.
کد خبر: ۲۱۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 26 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، علی نوبخت پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی خرید گندم سال 95 اردبیل اظهار داشت: انتظار می‌رود تا متولیان این امر با ارائه نقطه نظرات خود، موانع موجود را مرتفع کرده و تدابیر لازم برای خرید مناسب و به موقع از کشاورزان را به کار بگیرند.

وی با اشاره به تولید مطلوب و مناسب محصول گندم در استان اردبیل در سال زراعی گذشته بیان کرد: در سال زراعی گذشته بیش از 520 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: در روند خریداری این محصولات که به صورت شبانه‌روزی انجام شد هیچ گونه مشکلی در سطح استان به وجود نیامد و امسال نیز این روند ادامه می‌یابد تا بتوانیم شاهد رضایتمندی کشاورزان و گندمکاران استان اردبیل از روند فروش محصولاتشان باشیم.

نوبخت با اشاره به قیمت تضمینی خرید گندم در سال 95 تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گندم در سال 95 با افت 4درصد مفید و با 2 درصد غیرمفید 12 هزار و 705 ریال تعیین شده است تا از کشاورزان خریداری شود.

وی با اشاره به هماهنگی‌های لازم در زمینه حرید گندم از کشاورزان افزود: با بررسی مشکلات و موانع خرید گندم در دوره قبل، مشکلات حمل گندم خریداری شده، برآورد تعداد مراکز خرید، چگونگی اجرای نرم افزار خرید بانک کشاورزی، آموزش مسئولان خرید و مرتفع ساختن امکانات رفاهی عوامل خرید از جمله مواردی بوده که در زمینه آنها اقدامات لازم انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار