رئیس هیأت بدنسازی فارس گفت:حضورقهرمانان ملی و استانی با اخلاق درشهرستان شیراز یکی از نقاط قوت ورزش بدنسازی است که با هدف گذاری در این زمینه برای رسیدن به نقطه ای که بتوان استان را بعنوان قطب بدنسازی کشور معرفی کرد، استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 11 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از ایرنا،حسام زارع مهذبیه رییس اداره ورزش و جوانان شیراز، در حاشیه معارفه رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام شیراز بیان داشت:استقلال هیأت های ورزشی شهرستان شیراز باعث می شود نظارت بیشتری بر روی آنها داشته باشیم و این امر به سالم سازی ورزش کمک شایانی می کند.

وی درباره هیأت بدنسازی و پرورش اندام شیراز گفت: ورزش پرورش اندام یکی از رشته های پر مخاطب است و امیدواریم با تحولات انجام شده شاهد رشد این ورزشی باشیم.

رئیس هیأت بدنسازی فارس نیز گفت: ورزش بدنسازی یکی از رشته هایی است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است و این امر بهترین فرصت برای گسترش این رشته ، سالم سازی و پیشرفت قهرمانان است.

محمدعلی فرهنگ مهر افزود:حضورقهرمانان ملی و استانی با اخلاق درشهرستان شیراز یکی از نقاط قوت ورزش بدنسازی است که با هدف گذاری در این زمینه برای رسیدن به نقطه ای که بتوان استان را بعنوان قطب بدنسازی کشور معرفی کرد، استفاده خواهیم کرد.
برچسب ها: بدنسازی ، تربیت بدنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار