مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس گفت: با اقدامات انجام شده از این پس در جریان سفرهای رییس جمهوری و هیات دولت به استان درخواست های مردمی تنها از طریق سامانه سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) به شماره تلفن 111 دریافت و پاسخ داده می شود.
کد خبر: ۲۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 10 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از ایرنا،دارا کیانی از مردم شریف استان فارس خواست با توجه به سفر پیش روی رییس جمهوری و هیات دولت به این استان از دادن درخواست های خود در قالب نامه خوداری کنند چرا که از آنها هیچ نامه ای به صورت دستی گرفته نخواهد شد.

وی اظهار کرد: برای پاسخگویی به درخواست های مردمی از رییس جمهوری و هیات دولت اینک تعداد 300خط تلفن دراین سامانه آماده شده که 300نفر بطور شبانه روزی در مدت یاد شده (زمان سفر)آماده دریافت درخواست ها و دادن پاسخ تماس هم استانی هاست.

کیانی افزود: مردم استان فارس درهرشهری بدون شماره گیری پیش شماره خاصی و با گرفتن شماره 111 از خط تلفن ثابت خود می توانند مسائل ودرخواست های خود را در سامانه سامد ثبت و پاسخ لازم را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس گفت:در کنار این تعداد شماره پیش بینی شده ، غرفه پیک امید استقرار یافته که در اسرع وقت به درخواست کنندگان پاسخ لازم داده خواهد شد.

کیانی افزود: با پیش بینی های بعمل امده ممکن است خود رییس جمهوری و یا هر کدام از اعضای هیات دولت از طریق شماره 111پاسخگوی مستقیم برخی درخواست کنندگان باشند.

کیانی گفت: درخواست ها و شکایت های مردمی در این سامانه علاوه بر استانداری در نهاد ریاست جمهوری نیز به ثبت می رسد و علاوه بر پیگیری های لازم دراین استانداری ، از نهاد ریاست جمهوری نیز روند رسیدگی به مسائل و در خواست های مطرح شده پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: سامانه سامد به حدی مطمئن و اثربخش است که می توان گفت از نامه ای که مردم به صورت دستی تحویل می دهند کارآمدتر و نتیجه بخش تر است چرا که ارتباط مردم با تلفن 111 تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

بنا به گفته برخی مسوولان استان فارس در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه امسال این استان نیز میزبان رییس جمهوری و هیات دولت هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حسین داداش زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
در رابطه با عدم توان مالی اینجانب در تکمیل جهاز یه دخترم
محمدرضابرزگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
من به دلیل ازکارافتادگی پدرم وبیکاری خودم دچارمشکل شدم باید چه کنم نه سرمایه ای دارم نه شغلی
فرشاد بهزاد خامسلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
سلام من حدود 20 روز پیش تماس گرفتم مشکلمو مطرح کردم بم شماره پیگیری دادین 32407940315 منتها الان چنروزه زنگ میزنم اشغاله نمیتونم تماس بگیرم حتی صدامو ضبط کردم جوابی دریافت نکردم.الان باید چیکار کنم بی زحمت بم جواب بدین ممنون میشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
من خودم مجردم اگر ازدواج هم کنم پدرم توان دادن جهاز را به من ندارد ما با پول یارانه سر میکنیم من 25 ساله هستم تا کی باید درس بخوانم و بیکار بمانم بدجور گرفتارم تو رو خدا به داد منم برسید. ما با پول یارانه سر میکنیم من هیچ پارتی ندارم لطفا من را هم در سازمانی جذب و استخدام کنید لطفا به مشکلات ما هم رسیدگی کنید
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
سلام آقای رئیس جمهور من 15 سال دارم و چند سال است پدرم را از دست داده ام و مادرم هم مریض است ما مسترجریم و نصف پولی که داریم کرایه خانه میدهیم من خیلی کامپیوتر دوست دارم ولی پول نداریم بخریم خواهشمندم کمکمان کنید . باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار