پایان 4روز از قطع راه روستایی گلمزار آمل و بی توجهی مسئولان

پل روستای گلمزار آمل چهار روز است که براثر وقوع سیل اخیر تخریب شد و زمانی که دهیاری و اعضا شورای روستای گلمزار و سرخ کلا به بخشداری دشت سر، فرمانداری ویژه آمل و اداره راه و شهرسازی مراجعه کردند با پاسخ نداشتن پول و بودجه مسئولین مواجه شدند.
کد خبر: ۲۰۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 05 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، روستای گلمزار از توابع بخش دشت‌سر آمل، با 30 خانوار از روستاهای محرومی است که تاکنون از توجه چندانی از سوی مسئولان قرار نگرفته که علائم آن را می‌توان در: نبود خانه بهداشت، نانوایی، سوپرمارکت، مدرسه و مغازه‌ها و واحدهای خدماتی و...،یافت که مورد اخیر تخریب پل ارتباطی روستا بر اثر جاری‌شدن سیل، نمونه دیگری از لزوم توجه مهربانانه‌تر مسئولان به این روستا می‌باشد.

چهار روز از تخریب پل می‌گذرد و روستائیان برای گشوده‌شدن راه ارتباطی‌شان همچنان منتظر اقدامات مسئولین مربوطه هستند که تاکنون از آنها خبری نشده است.

 

یکی از اهالی روستا به تخریب تنها راه ارتباطی روستا، که آن هم از روستای سرخ‌کلا می‌گذرد، اشاره کرد و گفت: علاوه بر اهالی روستای گلمزار، اهالی روستای مرزکلا هم از این راه ارتباطی برای رفتن به شهر استفاده می‌کردند.

 

 وی از عدم رسیدگی مسئولین به وضعیت تنها راه ارتباطی روستا گله‌مند بود و خاطرنشان کرد: روز جمعه سیزدهم فروردین‌ماه بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل، روستای گلمزار آمل دچار آب گرفتگی شد و به منازل آن خسارت وارد آمد که برای فروکش کردن آب به پیشنهاد چند تن از اهالی پل این روستا باید تخریب می‌شد.


یکی دیگر از اهالی با بیان این‌که تخریب این پل از نظر عقلانی و مهندسی درست به نظر نمی‌رسید، تصریح کرد: با دستور فرماندار و نماینده اداره راه و شهرسازی این پل تخریب و آب فروکش کرد.

وی در ادامه افزود: باتوجه به این‌که مسئولین قول درست کردن تنها راه اصلی این روستا را تا ساعت 10 صبح روز 14 فروردین به اهالی داده بودند، اما چهار روز از تخریب این پل گذشت و هیچ اقدامی از سوی مسئولین صورت نگرفت.


نکته قابل توجه این است که در این چهار روز دانش‌آموزان روستای گلمزار به خاطر نداشتن راه ارتباطی به مدرسه نمی‌روند و زمانی که دهیاری و اعضا شورای روستای گلمزار و سرخ کلا به بخشداری دشت‌سر، فرمانداری ویژه آمل و اداره راه و شهرسازی مراجعه کردند با پاسخ نداشتن پول و بودجه مسئولین مواجه شدند.


بلاغ


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار