سال ۹۶ راه آهن دو خطه زنجان به تهران افتتاح می‌شود

مدیر عامل راه آهن شمالغرب کشور با اعلام اینکه طی ایام نوروز بیش از ۳۳۵هزار نفر با ناوگان ریلی شمالغرب جا به جا شدند، تصریح کرد: اوایل سال ۹۶راه آهن دو خطه زنجان به تهران افتتاح می شود.
کد خبر: ۲۰۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 05 April 2016
علی خدایی در گفتگو با مهر به دو خطه کردن محور زنجان به قزوین اشاره کرد و افزود: عملیات دو خطه کردن محور زنجان به قزوین طی سالجاری در چهار حوزه به پیمانکار واگذار می شود.

وی اظهار کرد: طی سال جاری و اوایل ۹۶ عملیات دو خطه محور زنجان به تهران به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور گفت: طی ایام نوروز بیش از ۳۳۵ هزار و ۷۸۸ نفر از طریق ناوگان ریلی شمالغرب جا به جا شدند.

خدایی تاکید کرد: یکی از اساسی ترین شاخصه توسعه یافتگی در هر کشوری بحث حمل و نقل است بنابراین باید به این  به این مهم بسیار توجه ویژه شود و بحث حمل و نقل جزو ۵ پارامتر اول در توسعه کشور می باشد و در این راستا بحث حاکمیت کشور توجه ویژه در توسعه حمل و نقل به خصوص حمل و نقل ریلی دارد.

 مدیر عامل شرکت راه آهن شمالغرب کشور گفت: پروژه دوخطه کردن راه‌آهن تهران به زنجان نیازمند اعتبارات ویژه است و یکی از اولویت‌های  مسئولان وزارت راه و شهرسازی می باشد.

خدایی بر کیفیت قطارها اشاره کردو گفت: این شرکت بر کیفیت قطارها تاکید جدی دارد.

وی تصریح کرد: ناوگان ریلی برارائه خدمات بهتر به مسافران تاکید جدی دارد و به ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال توجه ویژه می کند.

مدیر عامل ناوگان ریلی شمالغرب کشور تصریح کرد: قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

خداییحوزه استحفاظی راه‌آهن شمالغرب را ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه اعلام کرد و گفت: این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد.

وی تاکید کرد: ایستگاه‌های قزوین، زنجان، میانه و مراغه چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن شمال غرب کشور است و این ناوگان در محدوده ۶ استان حمل و نقل می کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار