معاون اقتصادی شهرداری شیراز:پیشنهاد ما این است که بام شیراز به‌طور کامل به معاونت اقتصادی واگذار شود تا ما بتوانیم اقدامات گسترده‌تری در راستای سرمایه‌گذاری در آن انجام دهیم.
کد خبر: ۲۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 08 April 2015

تابناک فارس: رضا خیراندیش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باغ مهر جوان چندین سال است بهره‌برداری نمی‌شود و معاونت اقتصادی آمادگی دارد سرمایه‌گذاری خوبی در آنجا انجام دهد.

وی افزود: یک هزار میلیارد تومان پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری از طرف شورا به معاونت اقتصادی شهرداری تکلیف شده بود که در این راستا پروژه شهید دوران با 213 میلیارد و 700 میلیون تومان انجام و قرارداد آن منعقد شد که در روز سوم خرداد کلنگ زنی می‌شود.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: پروژه‌های کار اندیش، حافظ و سعدی نیز 180 میلیارد ریال هزینه اجرا دارد که با عوارض و زمین بیش از 350 میلیارد تومان می‌شود و از پروژه‌هایی بود که سال قبل فراخوان آن انجام شد و با وجود آنکه پیش‌بینی می‌شد استقبال سرمایه‌گذار کم باشد، در همان شرایط یک شرکت هولدینگ قوی برنده این پروژه شد و به زودی قرارداد آن منعقد می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه مجتمع احسان با 372 میلیارد تومان در اختیار قطار شهری است و به زودی اجرایی می‌شود که جمع این‌ها یک هزار میلیارد تومان مدنظر را محقق می‌سازد.

خیراندیش با بیان این که سال گذشته 500 هزار مترمربع پروانه پروژه مشارکتی توسط معاونت اقتصادی صادر شده است، خاطرنشان کرد: با آگهی‌هایی که در روزنامه‌ها شد سرمایه‌گذاران شهر در پروژه‌های تهاتری وارد شدند و در سال گذشته 39 میلیارد ریال پروژه تهاتری داشتیم.

وی بیان کرد: از هشت پروژه اجرایی که داشتیم بیش از 29 میلیارد تومان درآمد کسب کردیم.

معاون اقتصادی شهرداری شیراز تصریح کرد: برای سال 94 در نخستین روزهای بعد از تعطیلات گروه‌های مختلف را فعال کردیم تا در سایه همدلی و هم‌زبانی و با همراهی کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا و راهنمایی شهردار شیراز بتوانیم 3 هزار میلیارد ریال مصوب برای سرمایه‌گذاری را محقق سازیم.

خیراندیش ابراز داشت: با توجه به نتایج مذاکرات از فرصت به‌دست‌آمده باید استفاده بیشتری شود و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی جذب شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر چند مورد برای ساخت هتل پیشنهاد سرمایه‌گذاری داشته‌ایم و مناسب است در نخستین جلسات شورا و شهرداری در مورد سرمایه‌گذاری خارجی برنامه‌ریزی شود.

خیراندیش افزود: پیشنهاد ما این است که بام شیراز به‌طور کامل به معاونت اقتصادی واگذار شود تا ما بتوانیم اقدامات گسترده‌تری در راستای سرمایه‌گذاری در آن انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار