دانشگاه آزاد شیراز از ماه جاری آزمون EPT برگزار می کند

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT از دیروز آغاز و تا شنبه ۲۲ فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۱۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 07 April 2015
تابناک فارس به نقل از بولتن نیوز،علوی فاضل افزود: متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند بصورت آنلاین از طریق پایگاهept.iauset.comاقدام کنند.


معاون سنجش و پذیرش درباره گسترش مراکز برگزاری آزمون EPT گفت: می خواهیم تا حد امکان رفاه داوطلبان را فراهم کرده و از تردد آن ها و پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری بعمل آوریم؛ بر این اساس واحدهای برگزارکننده آزمون EPT را از سال گذشته افزایش داده و در حال حاضر واحدهای اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز و تهران این آزمون را برگزار می کنند.


وی ادامه داد: همچنین از این ماه واحد شیراز نیز جزء برگزارکننده این آزمون محسوب می شود؛ لذا داوطلبان می توانند با توجه به نزدیکی به محل زندگی خود در هریک از واحدهای موردنظر شرکت کنند.


علوی فاضل درباره زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون EPT در روز 28 فروردین برگزار خواهد شد که داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از آغاز آزمون در واحدهای مربوطه حضور بهم رسانند.


معاون دانشگاه آزاد همچنین درباره منابع این آزمون افزود: منابع این آزمون بر روی وب سایتept.iauset.comقرار دارد.


علوی فاضل در پایان گفت: آندسته از داوطلبانی که علاقه مند به آماده سازی برای شرکت در آزمون های دوره بعد هستند می‌توانند برای نام نویسی به دفتر مرکزی EPT به آدرس تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار