معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز:در مجموع 150 پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرداری در سال جاری به اجرا می رسد.
کد خبر: ۱۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 06 April 2015

تابناک فارس به نقل از شبستان؛محمد فرخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز امروز (17فروردین) در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه برنامه های حکایت «فرهنگ شهر» در حافظیه، سعدی و ارگ کریمخان در ایام نوروز اجرا شد، گفت: در مجموع 150 پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرداری در سال جاری به اجرا می رسد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 104 پروژه ریز ساختی و عمرانی خواهد بود که در مجموع 341 هزار و 976 متر مربع زیر بنا در نظر گرفته شده است، افزود: 128 هزار و 140 نسخه کتاب در حوزه فرهنگ شهروندی چاپ و توزیع شده است.

فرخ زاده با یادآوری این مطلب که سه پروژه مرمت تاریخی نیز توسط شهرداری در نظر گرفته شده است، افزود: اجرای 128 برنامه اجرایی فرهنگی تحت 28 عنوان برنامه، اجرای 123 برنامه تحت 20 عنوان برنامه اجتماعی، تعداد 496 برنامه تحت 29 برنامه گردشگری و زیارتی و همچنین اجرای 150 برنامه تحت 10 عنوان برنامه مجموعه تربیت بدنی و سلامت شهری در نظر گرفته شده است.

وی همچنین پیشنهاد کرد روز 9 اردیبهشت که روز شوراهاست را به نام روز «همدلی و همزبانی» نامگذاری شود تا در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرد و فصل الخطاب تمام کشور باشد.

برچسب ها: شهرداری شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار