با فرا رسیدن بهار بازار میوه های نوبرانه بهاری شروع می شود.در ابتدای ورود این نوبرانه ها یعنی هنگامی که اولین سری از این میوه ها وارد بازار می شود به واقع نمی توان به آنها میوه گفت!چراکه قیمتی هم تراز با فلزات گرانبها دارند!
کد خبر: ۱۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 06 April 2015
تابناک فارس می نویسد:با فرا رسیدن بهار بازار میوه های نوبرانه بهاری شروع می شود.در ابتدای ورود این نوبرانه ها یعنی هنگامی که اولین سری از این میوه ها وارد بازار می شود به واقع نمی توان به آنها میوه گفت!چراکه قیمتی هم تراز با فلزات گرانبها دارند!
قیمت این میوه ها به گونه ایست که شما برای خرید آن باید از واحد وزنی کوچکی مانند اونس،مثقال و یا گرم استفاده کنید.
به واقع که با چنین قیمت هایی میتوان گفت که این میوه ها خوردنی نیستند و باید از آن ها به عنوان کالای لوکس و زینتی استفاده کرد.
تابناک فارس پیشنهاد میکند دولت با وجود این ظرفیت های داخلی در تولید کالاهای لوکس و زینتی ورود هرگونه کالای لوکس و ارز بر خارجی را ممنوع اعلام کند.
قیمت میوه های لوکس از زبان رئیس اتحادیه میوه و سبزی:

سید حسین مهاجران درباره ورود میوه‌های نوبرانه به بازار اظهارداشت: یکی از این میوه‌ها توت فرنگی است که در طول سال نیز در بازار وجود داشت و قیمت آن دارای نوسانات زیادی است، ضمن اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوگرماز این میوه بین ۴ تا ۱۲ هزار تومان است.

وی افزود: چغاله شیراز نیز هم اکنون در بازار موجود است که این محصول به دلیل آنکه درشت شده به قیمت‌ ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین بالاترین قیمت چغاله ریز کاشان ۴۰ هزارتومان است.

مهاجران با بیان اینکه گوجه سبز هرچه درشت‌تر باشد، قیمتش بیشتر است، اضافه کرد: گوجه سبزهای موجود در بازار متعلق به گرمسار، قم و ساوه است، ضمن اینکه قیمت این میوه بین ۶۰ هزار تا حدود ۴۰ هزار تومان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار