اصولگرایان پاسخ بی تدبیری و بی عقلی خود را گرفتند

اصولگرایان که همواره پای عقل آنها می لنگد ، جزای بی تدبیری و گریز از عقلانیت و سهم خواهی خود را دریافت کردند.عشایر را نیز از لیست خود حذف کردند و آنان نیز به عنوان عقبه اجتماعی فراهم شده برای اصلاحات پاسخ متناسب دادند.
کد خبر: ۱۹۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 02 March 2016
به گزارش تابناک فارس:علی احمدی ،کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شیراز که موفق به راهیابی به مجلس نشد بیانیه داد.در این بیانیه آمده است:

دوستان وهمراهان گرامی،
برادران و خواهران عزیز
از شما هم تشکر دارم وهم عذرخواهی . تشکر به سبب تلاش بی دریغ شما و عذرخواهی بسبب ناکام گذاشتن تلاش دوستان توسط اینجانب.

گویند هر انسان دو اموزگار دارد. یکی آموزگار که  معلم اوست و آموزگار دیگر که روزگار است. اولی  درس می دهد بعد امتحان می گیرد و دومی امتحان می گیرد و سپس درس می دهد.

اصولگرایان که همواره پای عقل آنها می لنگد ، جزای بی تدبیری و گریز از عقلانیت و سهم خواهی خود را دریافت کردند.عشایر را نیز از لیست خود حذف کردند و آنان نیز به عنوان عقبه اجتماعی فراهم شده برای اصلاحات پاسخ متناسب دادند.
تحلیلی دقیق از شرایط وضرورت پوست اندازی مصادیق اصولگرایی به همراه شاخص های ارزیابی تقدیم اصولگرایان کردم. اما ظاهرا خشت زدن بر آب روان بود.

 چه خسارت ها که به سبب دیر فهمی دوستان به مملکت وارد نشده است.دوستان در نوزدهم بهمن پیشنهاد جابجایی حوزه انتخابی را به من دادند.  اگر این پیشنهاد حتی ده روز پیشتر داده می شد، برای حضور من در شهرستان گاو و گوسفند قربانی می گردند.حال انکه در روز نوزدهم در یک محیط عشیره ای دیگر چنین امکانی وجود نداشت و من بیش از قبولی در انتخابات نگران وضعیت امنیتی  شهرستان بودم. 

من  به این درک وفهم رسیده بودم که نظام قانونگذاری کشور از حیث قانون گذاری ، نظارت وحتی داشتن نمایندگانی در تراز شایسته مردم و نظام جمهوری اسلامی نا کارامد است و مردم تغییر این وضعیت را می خواهند.
در یافته بودم که مردم از حیث معیشت سخت در تنگنا هستند. وضعیت اقتصادی آنها نه تنها مناسب نیست بلکه بسیار بد است وتغییر این وضعیت را می خواهند
دریافته بودم که مردم از کز کردن جوان تحصیل کرده خود در گوشه خانه آرامش ندارند و با ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده خود تغییر این وضعیت را می خواهند
دریافته بودم که مردم از گشایش بوجود آمده در عرصه بین المللی پس از موافقت نامه هسته ای(برجام) امیدوارند. درصدد بودم که این امید را در چارچوب بیانیه رهبری تقویت نمایم.

دریافته بودم که کلام رهبر همان مطالبات و نیازهای مردم است  و مطالبات مردم همان سیاست های اعلام شده رهبری است . اما متاسفانه نه فرمان رهبر اجرا می شود حتی از سوی مدعیان سینه چاک ولایت و نه مطالبات مردم پاسخ داده می شود. من می خواستم کمک کنم  تا مطالبات مردم  که در سیاست های رهبری است اجرا یی شود و این وضعیت تغییر کند.

در هرصورت دریافته بودم که رقابت بین تغییر است و تداوم وضع موجود و من می خواستم نماینده تغییر باشم.جالب این که تدبیر و امید هم با این ادعا به میدان امده بود.  اما با دو خواستگاه متفاوت .
اگرچه امکان حضورم در لیست امید فراهم شده بود و از همین جا لازم است از پیشنهاد جایگزینی با مهندس مسعود  رضایی از طرف خود ایشان تشکر کنم. اما به سبب آنچه که من عزت نفس می خوانم و دوستان بی سیاستی و کج فهمی، آمادگی حضور در این لیست را پیدا نکردم. 
قدر مشترک این کج فهمی یا عزت نفس ناکامی دوستان در آوردگاه انتخابات بود و آسیب دیدن برخی همراهان . با پذیرش مسئولیت شکست صمیمانه از آنان عذرخواهی می نمایم.
اما دوستان ، پیام انتخابات که تغییر بود رسا به گوش همه رسید. اما اینکه حاملان این پیام در  درک این که چه چیز باید تغییر کند و یا آنها نمایندگان مناسبی برای این پیام هستند مطلب دیگری است که مسئولیت آن بعهده تهیه کنندگان لیست انتخاباتی است.
وسلام 
برادر شما علی احمدی
دهم اسفند 94
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
جناب آقای دکتراحمدی مثه اینکه فراموش کرده اند که بمیانگذاراختلاف بین دوقوم درشهرستان نورآباد ممسنی خودشان هستند که حال اینگونه مظلوم نمایی میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
ینی عاشق این تیتراتما
خخخخخخخ
چه جمله ای رو تیتر کردی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار