در 4 سال گذشته به اندازه کل تاریخ شیراز فضای ورزشی ساخته شده است

شهردار شیراز گفت: در راستای کمک به مناطق کم‌برخوردار ۶۲ پروژه فرهنگی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگزنی و تعدادی نیز به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۹۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 01 March 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:علی‌رضا پاک‌فطرت بعدازظهر سه شنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی تاکید کرد: برای ارتقای فرهنگ ورزش و سلامت، افزایش سرانه ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان سالن ورزشی توپی شهید سپاسی در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع در دو طبقه و اعتباری بالغ‌بر۱۳  میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها بر این باورند که شهرداری تنها به ساخت پل و تقاطع غیرهم‌سطح معروف شده است، افزود: پروژه‌های ورزشی که در طول چهار و پنج سال گذشته از سوی شهرداری شیراز ساخته‌ شده با تعداد تمام پروژه‌های ورزشی احداث شده در طول عمر این شهر برابری می‌کند و یا بیشتر از آنها است.

شهردار شیراز تصریح کرد: احداث چهار زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف به‌ویژه سالن ورزشی که از سوی بانی خیر کشتکاران احداث شده است گامی مؤثر برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است تا بتوانند ساعت‌ها از این مکان‌های سالم استفاده کنند.

پاک‌فطرت ادامه داد: برای کمک به مناطق محروم و ایجاد فضاهای شهری، شهرداری شیراز روزهای تعطیل و غیرتعطیل و یا عید و غیر عید نمی‌شناسد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به شهروندان به‌ویژه مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه کشور با مشکلات اقتصادی روبه‌رو است و برای برون‌رفت از این معضل و رسیدن به استقلال اقتصادی باید کار و تلاش را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌ها قرار داد، گفت: تلاش و کوشش یکی از ابزارهای رسیدن به خودکفایی است و در این راستا نیروی‌های نظامی و انتظامی در برقراری امنیت انتخاباتی نقش بسزایی را داشته‌اند.

شهردار شیراز اضافه کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌ها، قناعت، پشتکار و فعالیت‌های شبانه‌روزی از جمله عوامل مهم در رسیدن به شکوفایی اقتصادی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار