مدیر کل فنی و حرفه ای یزد خبر داد؛

كارگران صنايع يزد آموزش مهارتی ديدند

مدیر کل فنی و حرفه‌‌ای یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ آموزش مهارتی بین اقشار مختلف جامعه، از ارائه بیش از 181 هزار نفر ساعت آموزش مهارت‌هاي فنی و حرفه‌ای به کارگران بخش صنعت استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 29 February 2016
به گزارش تابناک یزد،"حبیب الله کارگر"با اشاره به ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و هم‌افزایی،‌ اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج کارگری و فنی و حرفه‌ای با هدف ایجاد انگیزه‌های کارآفرینی، صیانت و ارتقاء مهارت کارگران در یزد منعقد شد.

وي نیازسنجی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزشیابی دوره‌های آموزشی منسجم و یکپارچه را از جمله راهکارهای ایجاد انگیزه در راستای توسعه اقتصادی استان دانست و بیان کرد: ایجاد زمینه ‌کارآفرینی، اشتغال‌زایی و تشکیل تعاونی،‌ از جمله موارد مطرح شده در تفاهم‌نامه فنی و حرفه‌ای و سازمان بسیج کارگری یزد است.

كارگر  افزود:‌ همکاری در اجرای برنامه های آموزشی تولید، بازاریابی، فروش و همچنین همکاری در برگزاری مسابقات مهارتی ویژه کارگران از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

وي ارتقای کیفیت تولید و افزایش صادرات را مستلزم ارتقای سطح علمی و مهارتی کارگران عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 181 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی فنی و حرفه‌ای ويژه کارگران بخش صنعت استان ارائه شده است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای یزد با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات و همایش‎‎های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مشترک به منظور ترویج فرهنگ آموزش مهارتی بین اقشار مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و سمینارهای تخصصی و مهارتی در حوزه‌های مختلف به ویژه فناوری‌های نوین و مهارت‌های پیشرفته،‌ از دیگر موارد تأیید شده در تفاهم‌نامه فنی و حرفه ای و بسیج کارگری یزد است.

به نقل از ایسنا، كارگر در پايان همکاری در تامین منابع مورد نیاز برای اجرای دوره ها، استفاده متقابل از توان علمی و اجرایی طرفین به منظور ارتقاء کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی، همکاری در تدوین، تالیف و انتشار بسته‌های آموزشی و راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی از دیگر تعهدات مشترک فنی و حرفه‌ای و بسیج کارگری یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار