مدیر موسسه مکتب القرآن ثارالله شیراز از آغاز کلاس‌های حفظ ۳ ساله قرآن کریم در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 05 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از روابط عمومی اوقاف خیریه،ترم جدید کلاس‌های حفظ 3 ساله قرآن کریم با حضور قرآن‌آموزان، والدین و مربیان حفظ قرآن کریم در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم شیراز آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد آزاد، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم در حاشیه برگزاری مراسم آغاز کلاس های حفظ قرآن اظهار داشت: ترم جدید کلاس‌های حفظ 3 ساله قرآن کریم از امروز به طور رسمی آغاز شده و این قرآن‌آموزان به فضل خداوند در مدت 3 سال موفق به حفظ کل قرآن کریم میشوند.

وی افزود: در این دوره 3 ساله علاوه بر حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم آیات الهی نیز آموزش داده می‌شود و حافظان قرآن علاوه بر تسلط بر آیات، با شان نزول آیات و مکالمه قرآنی روزمره نیز آشنا می‌شوند و پس از اتمام گواهینامه حفظ کل قرآن کریم به این عزیزان اعطا می‌شود.

آزاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم گفت: طرح اوقات فراغت تابستانه ویژه جوانان و نوجوانان با عنوان "تابستان در محضر قرآن با مکتب القرآن" در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود که در این طرح برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و ورزشی با محوریت قرآن کریم انجام می‌شود و از بین فراگیران قرآن کریم نفرات ممتاز جهت شرکت در دوره حفظ یکساله قرآن کریم در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم انتخاب و هدایت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: حافظان قرآن کریم در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم پس از حفظ کل قرآن کریم و قبولی در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث موفق به اخذ لیسانس علوم قرآن و حدیث از سوی وزارت علوم و تحقیقات می‌شوند و نیز می‌توانند ادامه تحصیلات عالی خود را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ادامه دهند.

مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن ثار الله شیراز گفت: علاقمندان به شرکت در دوره‌های حفظ یک ساله و سه ساله قرآن کریم می‌توانند به خیابان قاآنی شمالی- کوچه 14- انتهای کوچه- مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم ثارالله واحد برادران، 07132301090- 07132302964، خیابان منوچهری، نبش کوچه 16، مدرسه حفظ قرآن کریم ثارالله واحد خواهران 07132334562، خیابان قصردشت، خیابان حضرت ولیعصر کوچه 3 پلاک 1+67 دفتر مرکزی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله 071336270366-07136270348 مراجعه کنند.

برچسب ها: حفظ قرآن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار