آیت‎الله آملی لاریجانی : مردم می‎دانند چه کسانی با رهبر انقلاب زاویه دارند

مردم بیدار شدند و می‌فهمند که چه حرف‌هایی از کجا آب می‌خورد و چه کسانی با رهبر انقلاب زاویه دارند و چه کسی دلسوز این نظام است.
کد خبر: ۱۸۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 24 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‎الله صادق آملی لاریجانی کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم و طرفداران انتخاباتی خود در میاندورود ضمن انتقاد از برخی افراد گفت: مردم هر کجا که احساس کنند اصل نظام نیاز به آنها دارد، حاضر هستند، مردم ما از هر قشری که باشند با هر میزان سوادی که داشته باشند تحلیل سیاسی خوب و روشن دارند، بصیرت هم همین است که برای وضعیت کشور به موقع تحلیل داشته باشند و به موقع هم عمل کنند.
هیچ‌گاه کشورهای دشمن دوست نمی‌شوند و ما خودمان باید سلایقمان را نشان دهیم، تا به امروز این ملت این را نشان داده و نشانه‌اش آن است که بعضی از مسئولان آمریکا گفتند که ایرانیان همه تندرو هستند و به این دلیل این حرف را می‌زنند که همه با رهنمودهای رهبری با روشن بینی‌های او در صحنه هستند.
مردم بیدار شدند و می‌فهمند که چه حرف‌هایی از کجا آب می‌خورد و چه کسانی با رهبر انقلاب زاویه دارند و چه کسی دلسوز این نظام است و خدا می‌داند وحدت و انسجام این ملت و اقتدار نیروهای مسلح ما همه مدیون رهبر انقلاب است.
رهبری نظام محور اقتدار و انسجام و وحدت کشور است و تعجب می‌کنم از بعضی افراد که زاویه سازی می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که به خیال خودشان تضعیف رهبری است حتی اگر شخصیتی ولو با سابقه در انقلاب باشد. امروز ملت ما بیشتر از هر زمانی نیاز به انسجام و وحدت دارد و متشدد کردن نیروها و نق‌نق کردن فایده‌ای ندارد، انتقاد صحیح اشکالی ندارد اما پنهان کاری و اقداماتی که از این اشخاص توقع نمی‌رود جایز نیست.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار