رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: 87 نفر در حوادث ترافیکی فارس در نوروز 94 (27 اسفند 93 تا هشت صبح 15 فروردین جاری) جان باختند.
کد خبر: ۱۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱ 05 April 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا؛محمد رضا عالی منش،افزود: از این تعداد، 49 نفر در صحنه حادثه و 38 نفر در بیمارستان جان باخته اند.

وی ادامه داد: تعداد جان باختگان در صحنه حوادث ترافیکی استان فارس در نوروز 94 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، هفت درصد افزایش داشته است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس ، شمار ماموریت های نوروزی حوادث ترافیکی این مرکز را دو هزار مورد بیان کرد و گفت: در تصادفات جاده ای این استان در نوروز 94 در مجموع بیش از دو هزار و 500 نفر مصدوم شدند.

او اضافه کرد: تعداد کل ماموریت های اورژانس فارس در نوروز 94 در مقایسه با نوروز 93، حدود 14 درصد افزایش داشت.

عالی منش ادامه داد: همچنین شمار ماموریت های ناشی از حوادث ترافیکی استان فارس در مدت زمان یاد شده 15 درصد کاهش و تعداد مصدومان ناشی از این حوادث 11 درصد کاهش داشت.

وی، پرحادثه ترین جاده های فارس در ایام نورروز 94 ، حاده شیراز- اصفهان بیان کرد و افزود: جاده های شیراز- فسا- بندرعباس و شیراز- کازرون- بوشهر، بیشترین تعداد حوادث ترافیکی جاده ای و بیشترین تعداد مصدومان را به خود اختصاص دادند.

او گفت: بیشترین فوتی های ناشی از حوادث ترافیکی نیز مربوط به جاده های شیراز- فسا- بندرعباس، شیراز- کازرون- بوشهر و شیراز- جم- عسلویه است.



**چهار فوتی در حوادث ترافیکی روز طبیعت در فارس

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، با اشاره به انجام یک هزار و 342 ماموریت در روز طبیعت (13 فروردین) از سوی اورژانس این استان ، اظهار داشت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بیانگر 50 درصد افزایش است.

عالی منش ادامه داد:در روز 13 فروردین 94 شاهد کاهش پنج درصدی تصادفات، کاهش 19 درصدی تعداد مصدومان و کاهش حدود 60 درصدی تعداد فوتی ها در مقایسه با همین روز در سال 93 بودیم.
برچسب ها: تصادف ، نوروز ، حوادث
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Miriam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
به جای (تعطیلات نوروزی) باید اسمشو بذاریم (تهدیدات نوروزی).
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار