مدیرکمیته امداد شهرستان شیرازخبر داد:بیش از 100 میلیارد ریال در سال 1393 به صورت وام خودکفایی جهت اجرای 785 طرح به خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر پرداخت گردید.
کد خبر: ۱۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 31 March 2015

تابناک فارس:مرآت رسولی مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز اعلام نمود: درسال گذشته با استفاده از اعتبارات امدادی و تسهیلات اشتغالزایی دولتی ،مبلغ بیش از100 میلیارد ریال به صورت وام خودکفایی و اشتغال به 785 خانواده از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان شیرازی در جهت توانمند سازی آنان پرداخت گردید.

مرآت رسولی در مصاحبه ای اعلام داشت:در یکسال گذشته این نهاد موفق به اجرای785 طرح اشتغال توسط خانواده های تحت حمایت و غیر تحت حمایت گردیده است.وی ارزش ریالی این طرح ها را مبلغ 100 میلیارد و822 میلیون ریال به صورت وام عنوان کرد.این مقام مسئول با اشاره به حمایت این نهاد از اقشار آسیب پذیر در جهت توانمند سازی آنان افزود:از این تعداد طرحها تعداد 498 طرح به ارزش ریالی 70 میلیارد و389 میلیون ریال به اجرای طرح خدماتی به عنوان بیشترین طرح اجرا شده اختصاص یافته است.که 136 طرح از محل اعتبارات امداد و 631 طرح از محل قرض الحسنه بانکها تامین گردیده است.

وی خاطر نشان کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز تا کنون 7 هزارو 986 طرح اشتغال اجرا نموده که از این تعداد طرح 5 هزار و 409 طرح شهری و 2 هزار و 577 طرح روستایی می باشد. رسولی تعداد زنان سرپرست خانوار بهره مند از طرحهای خودکفایی و اشتغال را 4 هزار و 459 نفر اعلام کرد که در راستای برنامه توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد موفق به ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی خانواده گردیده اند.

این مقام مسئول طرحهای اشتغال اجرا شده را شامل کشاورزی و باغداری-دامپروری-شیلات-صنایع دستی-فعالیتهای صنعتی و معدنی -خدمات و سایر فعالیتها عنوان کرد.

برچسب ها: وام اشتغال ، وام ، اشتغال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار