شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی با بازدید از اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، سه هزار و ۵۸۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف کرد.
کد خبر: ۱۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 29 March 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،طرح بسیج سلامت نوروزی در شبکه بهداشت و درمان مرودشت، با جدیت تمام توسط 6 اکیپ بازرسی از یکم اسفند ماه سال 93 آغاز شده و با توجه به ازدیاد مسافران نوروزی در این شهرستان، بازرسی‌ها به صورت ویژه انجام می‌شود.

با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، علاوه بر بازدید از اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، سه هزار و 580 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

1200 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان سپیدان کشف و معدوم شد

علی‌اکبر فرخ‌روز، رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی، طرح بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفند ماه سال 1393 تا پانزدهم فروردین ماه سال 1394 در مناطق تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان سپیدان اجرا می‌شود.

وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سپیدان در گشت مشترک خود با بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف در هفته نخست سال جدید اقدام به جمع‌آوری 950 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته،270کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز و 90 عدد قلیان کردند.

فرخ‌روز خاطرنشان کرد: در این چند روز، 23واحد صنفی متخلف شناسایی و هفت نفر به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و یک واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار