معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از اجرای طرح دندان‌پزشکی سیار در مناطق روستایی و محروم شهرستان جهرم خبر داد و گفت: تمام خدمات دندان‌پزشکی در قالب این طرح به شکل رایگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۷۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 01 February 2016
به گزارش تابناک فارس: دکتر کرامت‌الله رحمانیان در جمع خبرنگاران گفت: تیم سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه دهان و دندان به روستاهای طغار، امیرسالار و پیرمراد محروم‌ترین وصعب‌العبورترین منطقه شهرستان جهرم حضور پیدا کردند.

وی افزود: معاینه و انجام وارینش فلوراید جهت پیشگیری از پوسیدگی و ثبت در پرونده الکترونیک، توزیع خمیردندان، مسواک و اقدام بهداشتی و آموزشی در میان 150 دانش‌آموز از اقدامات این تیم پزشکی در محروم‌ترین نقطه شهرستان جهرم بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اقدام جدید این معاونت در راستای ارائه خدمات دندان‌پزشکی به اهالی این مناطق، بیان کرد: در آینده نزدیک و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم، طرح دندان‌پزشکی سیار در قالب یک دستگاه آمبولانس به این مناطق مراجعه و تمام خدمات دندان‌پزشکی برای گروه‌های هدف به شکل رایگان ارائه می‌شود.

رحمانیان، خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت منطقه و نیاز روحی و روانی دانش‌آموزان، هزینه یک روز اردوی کامل و تامین سالانه صابون مایع در آموزشگاه منطقه امیرسالار توسط کارشناس مسئول دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تقبل شد.

گزارش از:مهدی رحمانیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار