جانشین رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و انهدام یک باند سارق منزل در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸ 27 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس‌محسن سروقد با اشاره بهانهدام یک باند سارق منزل در شیراز گفت: در پی وقوع چند سرقت در یکی از محله‌های جنوبی شیراز، مأموران کلانتری 20 گل سرخ این شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای این باند سه‌نفره را شناسایی و ‌دستگیر و ضمن کشف مقادیری اموال مسروقه از آنها، متهمان را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه هر سه متهم دستگیرشده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت هستند، تصریح کرد: در تحقیقات انجام‌شده از آنها 40 سرقت منزل در جنوب و شرق شهرستان شیراز کشف شد که ضمن بازسازی صحنه‌های جرم، تاکنون 29 نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آنها مسترد شده است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در بازرسی از منزل و محل اختفای اعضای این باند مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل مدارک افراد مختلف، یک سلاح شکاری، 12 گوشی تلفن همراه، مقادیری بدلیجات و لوازم‌خانگی، یک دوچرخه، پنج پتوی گلبافت و ... کشف شد.

سروقد از توقیف یک خودرو پژو 405 که سارقان در سرقت‌ها از آن استفاده می‌کردند، خبر داد و افزود: در این مورد فرد دیگری که از همدستان سارقان بوده به همراه سه نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی شدند و تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار