کد خبر: ۱۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 26 March 2015

به گزارش تابناک فارس  به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در حاشیه بازدید از کمپ‌های اسکان باغ جنت، سرویس‌دهی این باغ نسبت به سال‌های گذشته را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها شاهد افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی بیشتر مردم خواهیم بود.

وی بر استقرار دائم کمپ‌های اسکان در این باغ تأکید کرد و افزود: انتظار می‌رود به دلیل اقلیم مطبوع و دلپذیر شیراز شهروندان این شهر بتوانند حداقل در شش ماه از سال از این کمپ‌ها استفاده کنند.

شهردار شیراز وجود چنین کمپ‌هایی را مکان مناسبی برای روحیه‌دهی به کارکنان مجموعه شهرداری دانست و ابراز امیدواری کرد بخش رفاهی شهرداری با برنامه‌ریزی جامع این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

پاک فطرت ادامه داد: استفاده مسئولان مختلف شهرداری از این مکان‌ها موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و تلاش برای تقویت آنها خواهد شد.

وی همچنین وجود این کمپ‌ها را در شرایط اضطراری و بحران، امری مهم برشمرد.

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه معتقد به ورود به بخش خصوصی نیستیم، تصریح کرد: بخش خصوصی خود به تنهایی توانمند است و با در اختیار داشتن منابع مالی زیاد می‌تواند در اقداماتی مانند ساخت هتل و متل وارد شود.

این مدیر شهری بیان کرد: ایجاد کانکس و کمپ‌ها به این معنا نیست که مردم نباید برای اقامت به هتل یا میهمان‌پذیر بروند بلکه موقعیتی خوب برای ازدحام مسافران در زمان‌هایی مانند ایام نوروز است.

وی با بیان اینکه ساخت هتل باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: شهرداری باید در احداث هتل‌‌ و میهمان‌پذیر تنها تسهیل‌کننده امور باشد.

شهردار شیراز ابراز داشت: استفاده از کمپ‌ها نباید رایگان باشد بلکه لازم است مبلغی در حد هتل یا میهمان‌پذیر گرفته شود تا سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دچار رکود نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار