شماری از میهمانان نوروزی از استانهای تهران، خوزستان و لرستان مستقر در دبیرستان دوره اول متوسطه الزهرا (س) ناحیه دو شیراز روز پنجشنبه با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان، قدردانی از سرایدار مدرسه محل اسکان خود را خواستار شدند.
کد خبر: ۱۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 26 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس؛ شماری از میهمانان نوروزی از استانهای تهران، خوزستان و لرستان مستقر در دبیرستان دوره اول متوسطه الزهرا (س) ناحیه دو شیراز روز پنجشنبه با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان، قدردانی از سرایدار مدرسه محل اسکان خود را خواستار شدند.

پس از این درخواست مدیرکل آموزش و پرورش فارس در محل اسکان این میهمانان نوروزی حضور یافت و از این آموزشگاه بازدید کرد.

نکته بارز در این بازدید رضایتمندی بالای میهمانان نوروزی از برخورد و اخلاق مناسب سرایدار این آموزشگاه و خانواده وی، فضای بسیار آراسته و امکانات خوب و بهداشتی این آموزشگاه بود.

در این بازدید سرایدار این آموزشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل آموزش و پرورش، خدمت به میهمانان نوروزی را وظیفه خود دانست.

الامان امیری که از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است و سابقه حضور 60 ماه در جبهه را دارد، گفت: با وجود اینکه می تواند شغل راحتی داشته باشد ولی خدمت به میهمانان نوروزی ارزش بالایی برای وی دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس در این بازدید با اهدای هدیه ای از خدمات این سرایدار مدرسه که دانش آموزان این مدرسه آن را بابای مدرسه خطاب می کنند قدردانی کرد.

این سرایه دار مدرسه یکی از سه هزار و 650 نفر عوامل اجرایی ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس است که در تعطیلات نوروز 94 در حال خدمت به هموطنان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: 18 هزار و 300 کلاس در قالب هزار و 960 مدرسه در سطح فارس برای اقامت میهمانان نوروزی اختصاص یافته است.

68 پایگاه پذیرش میهمانان نوروزی، 65 سرسرای ورزشی و همه خانه های معلم استان در تعطیلات نوروز 1394 برای اسکان میهمانان نوروزی ماموریت دارند.

در شهر شیراز، هفت هزار و 569 کلاس در 920 مدرسه، هشت سرسرای ورزشی، سه خوابگاه دانشگاه فرهنگیان و سه خوابگاه دانش آموزی و اردوگاه شهید دستغیب برای میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

بنا بر اعلام مدیرکل آموزش و پرورش فارس، در صورتی که مسافران نوروزی از وضعیت اسکان خود در مدارس استان گلایه یا شکایتی داشته باشند، شماره پیامک 30007939 و تلفن های ثابت32341141 -071 و 32355039-071 آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد در خصوص اسکان فرهنگیان است و در نخستین زمان ممکن به شکایات رسیدگی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار