کد خبر: ۱۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶ 19 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم ظهر امروز ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی استان فارس در شهر شیراز گشایش یافت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی آغاز شد.

علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز، در این آئین اظهار داشت: حضور گردشگران و مسافران در شهرهای دیگر کشور برای نظام جمهوری اسلامی ایران سبب افزایش اقتدار و برکت است.

شهردار شیراز با بیان اینکه در ایام نوروز معاونت‌های مختلف شهرداری شیراز به صورت آماده‌باش در خدمت مردم هستند افزود: تلاش‌های معاونت‌های مختلف شهرداری شیراز منجر به ایجاد شادابی و رونق در سطح شهر شیراز شده است که مردم باید در حفظ آن بکوشند و در راستای نگهداری از تأسیسات شهری با شهرداری همکاری داشته باشند.

پاک‌فطرت با اشاره به تلاش‌های شهرداری شیراز در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز با رونق اقتصادی زمینه ایجاد 50 هزار شغل در سطح شیراز را فراهم کرده و با همکاری روحانیت و دیگر نهادهای مرتبط اقدامات فرهنگی بسیاری انجام داده است.

علیرضا بیات‌پور، سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز، نیز در این آئین با بیان اینکه شهر شیراز میزبان زائران حرم سوم اهل بیت(ع) درکشور است اظهار داشت: در راستای میزبانی بهتر در ایام نوروز از 18 اسفندماه جمع‌آوری متکدیان، افراد ولگرد، معتادان، اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از متکدیان فعال در سطح شهر شیراز که به صورت حرفه‌ای و باندی فعالیت دارند از دیگر استان‌های کشور و حتی از کشورهای دیگر هستند خاطرنشان کرد: مردم از کمک کردن به این افراد خودداری کنند.

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس، نیز در این آئین امسال را برای استان فارس بهترین سال از نظر وقوع حوادث، مشکلات و تلفات برای جوانان و نوجوانان در شب چهارشنبه آخر سال دانست و اظهار داشت: امسال کشفیات مواد محترقه پرخطر نسبت به سال گذشته 6.5 برابر شد.

وی با بیان اینکه در راستای کاهش آسیب‌ها و صدمات به جوانان و نوجوانان در شب چهارشنبه آخر سال امسال اقدامات مختلفی انجام شد افزود: از یک هفته پیش از شب چهارشنبه آخر سال افرادی که در این زمینه سابقه داشتند دستگیر و در مراکز نیروی انتظامی نگهداری شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار