کد خبر: ۱۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶ 19 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از ایرنا سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز، در آیین شروع فعالیت این ستاد گفت: شیراز یکی از مقاصد اصلی سفر میهمانان و مسافران در ایام مختلف سال خصوصا نوروز است، لذا ضروری است که در تمام بخش ها آمادگی لازم برای استقبال شایسته وجود داشته باشد.

علیرضا بیات پور افزود: مجموعه های مختلف فعال در ایام تعطیلات نوروزی از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری شیراز، حمل و نقل و پایانه ها، نیروی انتظامی، اورژانس و سایر مجموعه ها از مدت ها قبل با تشکیل جلسه های مختلف، در صدد فراهم آوردن شرایط برای حضور میهمانان نوروزی برآمدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری شیراز و نیروی انتظامی در بحث جمع آوری معتادان، گدایان و افراد مخل نظم و امنیت از خیابان های شهر شیراز ادامه داد: این اقدام سبب شده که امروز شاهد کمترین حضور این افراد در معابر و خیابان های سطح شهر باشیم و ظرف امروز و فردا، نسبت به جمع آوری باقیمانده این افراد نیز اقدام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز، همچنین از شهروندان خواست که از کمک کردن به گدایان خیابانی و معتادان خودداری کنند.

بیات پور افزود: کمک به این افراد خود زمینه ساز حضور بیشتر آنها در معابر و خیابان های شهر خواهد شد و آسیب های اجتماعی بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

وی، ابراز امیدواری کرد تمام کسانی که در تعطیلات نوروزی از سراسر کشور به شیراز سفر می کنند، با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند.

**آرام ترین چهارشنبه پایان سال در شیراز

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن قدردانی از تلاش مجموعه نیروی انتظامی، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز و اورژانس 115 در چهارشنبه پایان سال افزود: تلاش و کوشش این مجموعه ها باعث شده امسال در مقایسه با سال های قبل، آرام ترین چهارشنبه آخر سال را در شیرازر داشته باشیم.

بیات پور، ضمن انتقاد از معرفی شیراز به عنوان پرحادثه ترین شهر کشور بعد از تهران در چهارشنبه پایان سال در یکی از بخش های خبری سیما گفت: بنده از طرف خود، فرمانده انتظامی فارس و شهردار شیراز، این خبر را کاملا تکذیب می کنم.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در بهمن 1392 از سوی هیات وزیران و برای توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفر تشکیل شد.
برچسب ها: سفر ، شیراز ، مسافرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار