معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: با تأمین بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان، مطالبات شهرداری‌های این استان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱ 15 March 2015

به گزارش فارس،از شیراز، جلیل رضاییان بعد از ظهر امروز در همایش شهرداران استان فارس با بیان اینکه مطالبات مقام معظم رهبری در هفته منابع طبیعی باید برای مدیران و مسئولان اجرایی راهنمای عمل قرار گیرد و آن را در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی محقق کنند،‌ گفت: هر تصمیمی که برای ساخت‌ و سازها گرفته می‌شود باید منافع عمومی مورد نظر قرار گیرد و در غیر این‌صورت تمام طرح‌ها با شکست روبه‌رو می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با بیان اینکه با تأمین بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان، مطالبات شهرداری‌های این استان پرداخت می‌شود،‌ تصریح کرد: اگر تصمیماتی که در گذشته گرفته شده منجر به تخریب فضای سبز و درختان شود باید مورد تجدید نظر قرار گیرد تا جلوی خسارت‌های بعدی گرفته شود.

رضاییان در مورد خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در استان فارس بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی از 29 اسفندماه سال جاری شاهد بارندگی‌های به‌نسبت شدیدی در این استان هستیم و در این مورد باید امکانات لازم برای رفاه حال مسافران مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای مسافران نوروزی باید ابتدا هتل، میهمان‌خانه، هتل‌آپارتمان، سالن مدارس و دیگر امکانات در نظر گرفته شود تا میهمانان از چادرهای مسافرتی به‌ویژه در هنگام بارندگی استفاده نکنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس بیان داشت: جمع‌آوری متخلفان، متکدیان و معتادان و برقراری امنیت از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در تعطیلات نوروزی است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس نیز در این همایش در سخنانی اظهار داشت: در 11 ماهه سال جاری از میان 104 شهرداری تنها 65 شهرداری بیش از 120 درصد درآمدشان وصول ‌شده است.

علی‌رضا بیات‌پور خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های وزارت کشور تدوین برنامه‌های راهبری شهرداری‌ها است که توزیع اعتبارات بر اساس این برنامه انجام می‌گیرد و شهرداری‌ها باید تا پایان تیرماه 94 برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: شهردارانی که درخواست ماشین‌آلات کرده‌اند نیز بر اساس اولویت‌بندی این تجهیزات به آنان واگذار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار