تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک پس از 90 دقیقه تلاش با نتیجه مساوی یک بر یک زمین بازی را ترک کردند.این سومین تساوی سپاسی در 5 بازی گذشته این تیم بود و با توجه به سخنان سرمربی فجر مبنی بر اینکه با این وضعیت شاید صدرنشینی فجر تداوم پیدا نکند شاید حالا زنگ خطر فرسایش تیم فجر به صدا درآمده است.
کد خبر: ۱۴۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 09 December 2015
تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک پس از 90 دقیقه تلاش با نتیجه مساوی یک بر یک زمین بازی را ترک کردند.

به گزارش تابناک فارس:دیدار این دو تیم روز سه شنبه در جریان لیگ دسته اول فوتبال کشور در هوای سرد استادیوم امام خمینی ( ره) اراک،برگزار شد.

بابک عبدالله زاده از فجر سپاسی در دقیقه 24، گل اول این دیدار را وارد دروازه حریف کرد ولی در دقیقه 35 جواد مولایی با گل زنی برای آلومینبوم اراک نتیجه را مساوی کرد که تا پایان بازی تغییری در آن حاصل نشد.

این سومین تساوی سپاسی در 5 بازی گذشته این تیم بود و با توجه به سخنان سرمربی فجر مبنی بر اینکه با این وضعیت شاید صدرنشینی فجر تداوم پیدا نکند شاید حالا زنگ خطر فرسایش تیم فجر به صدا درآمده است.

وعده فرماندار
مشکلات مالی فجر در حالی ادامه دارد که فرماندار شیراز وعده کمک مالی به ورزش فارس را داده است.

عالیشوندی گفت:مقرر شده است با هماهنگی اداره کار 10 در صد از سه در صد مالیات برارزش افزوده در اختیار ورزش قرار گیرد که با تحقق این امر بسیاری از مشکلات حل خواهد شد .

فرماندار شیراز ادامه داد: با سازمان صنایع معادن نیزهماهنگ شده تا از وجود صنعتگران و کارخانه ها در شهرک های صنعتی برای حمایت از ورزش استفاده شود ضمن این که با مسئولان تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم مذاکره کردیم و آنها نیز مصصم هستند از تیم فوتبال فجر که در شرایط خوبی قرار دارد حمایت بیشتری کنند.

خطر فرسایش برای فجر سپاسی!+جدول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار