کشف ۱۴ دستگاه خودرو مسروقه در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف و ضبط 14 خودروی مسروقه در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 05 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا قدیمی  در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام و دستگیری یک باند سرقت خودرو در چالوس اظهار کرد: بنابر اخبار واصله از مخبرین، فعالیت یکی از باندهای بزرگ سارقین خودرو در چالوس به کارآگاهان گزارش شد و در زمانی کوتاه مخل اختفای آنان کشف شد.
وی با بیان اینکه یکی از روش‌های این باند تغییر اصالت خودرو از جمله تغییر شاسی و شماره موتور خودروی سرقتی بود،  افزود:  از این گروه که شامل ۱۴ مال‌خر و سارق بودند ۱۴ دستگاه خودروی نیسان، پیکان و پیکان وانت کشف شد.
فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: همه خودروهای کشف شده در تهران سرقت شده بود و در این شهرستان پس از تغییر اصالت، زیر قیمت فروخته می شدند.
قدیمی از دستگیری باند سارقین هفت دستگاه واحد مسکونی و ویلا در چالوس خبر داد و گفت: این باند که شامل اعضای یک خانواده بودند ۲۰۰ قلم جنس شامل انواع لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
وی در باره سایر فعالیت‌های نیروی انتظامی چالوس در سال ۹۴  ابراز کرد:  انهدام و دستگیری ۱۶ نفر از باند شرکت هرمی، دستگیری باند سارقین کیف قاپ و کشف ۱۰ فقره کیف قاپی و دستگیری سارقین، دستگیری و انهدام باند سارقین زورگیر و به عنف، دستگیری و انهدام باند مال خر و فعالان در زمینه اموال مسروقه، دستگیری و انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی از دستگاه pos سوپر مارکت‌ها بخشی از این فعالیت‌ها است.
فرمانده انتظامی چالوس درباره کشفیات پلیس آگاهی این شهرستان اظهار کرد: کشف ۱۴ هزار و پانصد لیتر انواع سوخت قاچاق، تجهیزات ماهواره ای،کشف سلاح شکاری دولول ساچمه زنی، کشف تعداد ۲ هزار گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، انهدام و متلاشی کردن باند سارقین خودرو و خریداران مال مسروقه به تعداد ۲۴ نفر از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی چالوس است.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار