قول شهردار نوشهر برای اتمام پل بهجت‌آباد

اهالی یکی از مناطق شهرستان بهشهر نگرانی خود را درباره خسارت‌های ناشی از سیل به دلیل عدم توجه مسئولان بیان کردند وحالا شهردار نوشهر قول پیگیری احداث یک پل در این منطقه را داده است.
کد خبر: ۱۳۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 21 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، بهجت‌آباد نام یكی از مناطق شهری نوشهر است كه در خیابان بهارستان 9 آن پس از  وقوع سیل در  سال گذشته و تخریب پل ارتباطی این محله، تردد مردم  در مسیری دیگر به شکلی نه چندان آسان انجام می‌شود و به همین جهت خواستار تسریع در روند اتمام احداث پل ارتباطی در حال احداث در این محله هستند.
ایسنا نیز گزارشی درباره نارضایتی و گلایه بهجت‌آبادی‌های نوشهر از احتمال وقوع خسارت در پی باران‌ در این منطقه تهیه کرده و حالا شهردار نوشهر درباره  تاخیر در روند احداث پل، ضمن  عذرخواهی از مردم منطقه بهارستان 9شمالی بهجت‌آباد نوشهر اظهار کرد: اعتبارات احداث این پل از محل منابع داخلی شهرداری در نظر گرفته شد اما تامین نشدن منابع مالی داخلی، سبب موفق نشدن کامل در اجرای احداث پل شد.
فرهاد بنی شیخ‌الاسلامی ادامه داد:  از سویی دیگر پیمانکار این طرح نیز پیمانکار قابلی نبود و همه اینها موجب تاخیر در روند اتمام کار و بهره‌برداری از پل شد.
وی با اشاره به اینکه منطقه بهجت‌آباد نوشهر سیل‌گیر است، خاطرنشان کرد: نتوانستیم پل را به شکلی که سریع شمع‌گذاری شود، بسازیم ولی در طرح فعلی در حال حاضر عرشه پل در جایی دیگر درحال ساخت است و در آینده‌ای نزدیک با جرثقیل بر روی این دو پایه بتونی قرار می‌گیرد تا در این مرحله راه عبور و مرور برای اهالی این منطقه ایجاد شود.
شهردار نوشهر ابراز کرد: در مرحله بعدی بنا است تا پهنای این پل  به سمت شمال تا هشت متر گسترش یابد  و فضا برای تردد به طور کامل هموار و آسان‌تر شود.
شیخ الاسلامی گفت: برای رفع نگرانی‌های اهالی این منطقه درباره سیلاب‌‌‌ها و برطرف کردن این مشکل تمام تلاش  شهرداری به کار بسته خواهد شد و گام به گام پیش می‌رود  تا به نتیجه مطلوب دست پیدا كرد.
 ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار