مسابقه ایده پردازان در البرز

کد خبر: ۱۲۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹ 08 November 2015

مدیر اشتغال وکارآفرینی اداره کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی از برگزاری مسابقه ای تحت عنوان ایده پردازان خبر داد.

زهره حجازی مجری برگزاری این مسابقه اظهار داشت : هفته پایانی آبان ماه هر سال (30-24 آبان) به عنوان هفته جهانی کارآفرینی نامگذاری و در این هفته در سراسر جهان مراسم و اقدامات بسیاری در جهت ترویج و بزرگداشت کارآفرینی برگزار می شود.

وی ادامه داد:هدف از برگزاری این مسابقه گسترش فرهنگ و ترویج روحیه کارآفرینی در بین اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان و دانش آموزان می باشد.

حجازی در خصوص نحوه شرکت علاقه مندان در این مسابقه گفت : علاقمندان در استان می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز به آدرس alborz.mcls.gov.ir فرم سئوالات و پاسخنامه این مسابقه دریافت نموده و پس از تکمیل آن را تا تاریخ 20 آبان ماه سالجاری از طریق ایمیل rasadjob@yahoo.com به مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز ارسال نمایند .

وی خاطر نشان کرد : پس از بررسی پاسخنامه ها برندگان این مسابقه در هفته جهانی کارآفرینی در پایان آبان ماه جاری تعیین و به قید قرعه جوایزی برسم یاد بود به برندگان از سوی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز اهدا خواهدشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار