برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در رامسر

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس 7 و 8 آبان‌ماه در رامسر با حضور بسیجیان همیشه در صحنه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان رامسر، محمد جعفری سه‌شنبه‎شب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در قالب دفاع از کوی و برزن در دو روز آخر هفته جاری اظهار کرد: پنج‌شنبه و جمعه رزمایش دفاع از کوی و برزن و مقابله با ناآرامی‌ها در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.
وی افزود: مهم‌ترین اهداف این رزمایش حفظ و انسجام بسیجیان، تقویت بنیه دفاعی و تقویت آموزش بسیجیان است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج رامسر در ادامه جلوگیری از ورود دشمن به شهر و دفاع و حفظ امنیت و آرامش شهروندان در مواجهه با دشمنان و آشوبگران را هدف اصلی و مهم این رزمایش خواند و اضافه کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی نیز مردم غیور کشور دفاع از کوی و برزن را به‌ صورت مصداقی به‌ خوبی اجرا کردند و به جهانیان نشان دادند.
وی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران موجب بالندگی نظام بوده و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وجود و غیرت آنها است.
جعفری خاطرنشان کرد: بسیجیان همیشه محاسبات دشمنان را برهم زده و گوش به فرمان رهبر فرزانه دارند تا اگر دشمن دست از پا خطا کرد، لبیک گفته و حاضر باشند.
وی محل اجرا و برگزاری رزمایش در روز نخست را اردوگاه میرزاکوچک‌خان رامسر اعلام کرد و گفت: در روز دوم رزمایش با اجرای صبحگاه مشترک در میدان صبحگاه اردوگاه میرزاکوچک‌خان شهرستان آغاز می‌شود و سپس در بلوار معلم و خیابان مطهری بسیجیان به اجرای رزمایش می‌پردازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار