گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد

کدام نماینده از فضای مجازی بهتر استفاده می کند؟/مقایسه اینستاگرامی بزرگواری وتاجگردون

حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این روزها همه گیر شده و کسانی که شاید روزی حکم به گناه بودن استفاده از این شبکه ها را می دادند امروز به راحتی با ایجاد صفحه هایی در حال حرکت همراه این حرکت همه گیر و استفاده حداکثری از آن هستند
کد خبر: ۱۱۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 26 October 2015
حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این روزها همه گیر شده و کسانی که شاید روزی حکم به گناه بودن استفاده از این شبکه ها را می دادند امروز به راحتی با ایجاد صفحه هایی در حال حرکت همراه این حرکت همه گیر و استفاده حداکثری از آن هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد پس از مدت ها بحث و جدل هایی میان برخی نخبگان ،کاربران شبکه های اجتماعی،سیاسیون،مذهبیون و مسئولین بالاخره همه به نوعی درگیر این فضای سحر انگیز شدند. حال فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خوب است یا بد باید با حضور متخصصین این حوزه بحث شود اما چیزی که منظور این گزارش است بررسی حضور برخی سیاسیون و نخبگان استان در این گونه فضاهاست که تابناک کهگیلویه وبویراحمد با سرکشی به صفحات شخصی برخی از سیاسیون استان به تهیه گزارشی تصویری پرداخته تا اولا نوع حضور این سیاسیون و نحوه مدیریت و صفحات آنها را نشان دهد،ثانیا مقایسه ای باشد بین تبحر استفاده این نخبگان سیاسی از فضای مجازی!

هرچند به احتمال قوی برخی از سیاسیون خود صفحات را مدیریت نمی کنند و افرادی دیگر اینکار را انجام می دهند.به هر جهت آنچه در تصاویر زیر می بینید مربوط به دو نماینده از مجلس شورای اسلامی است که  برگرفته از پست های آنها در اینستاگرام منتسب به آنها می باشد.

پست های صفحه منتسب به تاجگردون

پست های صفحه منتسب به سید علی محمد بزرگواری


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی رضوی
|
United States
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
ما اینقدر پیشرفت نکردیم اقای مرادی که ببینیم تودل مردم چه خبره حتما تابناک اینکاره است اما اینکه یکی عکس سیاسی زده وبا مفهومی نا مشخص ودیگری ایات قران را به تصویر کشیده منظور شان چیست وچه میخواهند بگویند الله اعلم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار