نماینده سروستان، خرامه و کوار در مجلس گفت: با مدیران ناکارآمد تعارفى ندارم و حرمت و تکریم مردم باید در دستور کار مدیران باشد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ 03 June 2024

تابناک فارس به نقل از ایلنا: غلامرضا توکل در جلسه شوراى ادارى شهرستان سروستان افزود: دخالتى در موضوعات اجرایى نخواهم داشت اما وظیفه نظارتى خود را به نحو احسن انجام داده و با هیچ مسئولى تعارف ندارم.

وی ادامه داد: طى این سال ها، سروستان مظلوم واقع شده و توجه در خور شأن به آن نشده که مستندات آن موجود است؛ لذا مسئولان براى خدمت به مردم باید محکم گام بردارند تا عقب ماندگى ها جبران شود.

توکل با بیان اینکه مسئولان از فرصت باقى مانده مدیریتى استفاده کنند، تصریح کرد: بصورت سرزده در راستاى وظیفه نظارتى در ادارات حوزه انتخابیه حضور خواهم یافت و عملکردها را بررسى خواهم کرد.

وى خطاب به مدیران ادرات گفت: طرح هاى نیمه تمام را در اولویت پیگیرى قرار دهید و مسئولان موظف هستند در راستاى صداقت پاسخگو باشند.

نماینده سروستان، خرامه و کوار در مجلس با گلایه از مدیرانى که نامه مربوط به حق آلایندگى را طى دوماه گذشته پیگیرى نکردند خواستار تسریع در پیگیرى حق آلایندگى شد.

وى در تذکر جدى به واگذارى زمین هاى منابع ملى و شهرک صنعتى جهت سرمایه گذارى و گذشت مدت زمان از عدم بهره بردارى، گفت: با هیچ فردی تعارف نداریم؛ یک مهلت کوتاه داده می شود و چنانچه به تعهدات در کارآفرینى اقدام نشد، این اراضى سریعا به دولت برگردانده و با ضمانت محکم در اختیار سرمایه گذاران جدید که اعلام آمادگى کرده اند قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس دوازدهم با تقدیر از خدمات پرتلاش مجمع خیرین سلامت سروستان گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان جدید را به سرعت پیگیرى و با تغییراتى بصورت ٩٦ تختخوابى احداث خواهد شد.

توکل خواستار افتتاح حساب کلیه صنایع و تولیدکنندگان در بانک هاى سروستان شد تا مورد حمایت قرار گیرند و افزود: شایسته نیست کشاورزى و صنعت در سروستان ایجاد شود اما حساب هاى بانکى در شهرهاى دیگر قرار داده و به مردم شهرستان از جهت صنایع خدمات داده نشود.

وی گفت: بزودى نظارت دقیقى بر سایت نفت سروستان خواهیم داشت و در این خصوص با مدیران وزارت نفت رایزنى هاى لازم صورت گرفته و منبعد اولویت استخدام با نیروهاى بومى است و وضعیت فعلى را تغییر خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار