مدیرامور اراضی جهاد كشاورزی عنوان کرد:

تشدید برخورد با متخلفین تغییر كاربری اراضی كشاورزی درخراسان شمالی

مدیرامور اراضی سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی گفت: با هرگونه تغییر كاربری اراضی كشاورزی در سطح این استان بدون هیچ اغماضی به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 17 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از مهر، رضا جباران  اظهار كرد: سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی در راستای حفاظت و حراست از اراضی كشاورزی و منابع طبیعی، در برخورد با متخلفان كوتاه نمی آید و موضوع را از طریق قانونی و مراجع قضایی دنبال می کند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۴۰ فقره حكم قلع و قمع كاربری غیرمجاز در استان صادر شد، افزود: از ابتدای امسال تاكنون نیز ۱۵ فقره حكم قلع و قمع تغییر كاربری اراضی كشاورزی در سطح شهرستانهای هشت گانه این استان صادر شده است.

جباران تصریح کرد: حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی وظیفه همه مردم و مسئولان است و تعدی به آن جرم محسوب می شود.

به گفته وی تخریب هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی در اراضی کشاورزی و باغی در کوتاهترین زمان ممکن و بدون اغماض انجام می شود.

جباران اظهار كرد: كشاورزان چنانچه به تغییركاربری اراضی نیاز دارند باید مراحل قانونی را طی كنند که در صورت تایید سازمان جهاد کشاورزی اجازه تغییر كاربری به آنان داده می شود.

وی افزود: تا کنون بیشترین تغییر كاربری اراضی كشاورزی در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین انجام شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی از راه اندازی سامانه ۱۳۱ به منظور گزارش شهروندان در صورت مشاهده تغییركاربری غیرمجاز خبر داد و گفت: شهروندان، دهیاران، شورایاران روستاها و ... با مشاهده تغییركاربری غیرمجاز اراضی كشاورزی می توانند موضوع را از طریق شماره فوق گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار