همایش بزرگ اندیشکده علمی تخصصی دریاسوج

این اندیشکده در سطح کشور یکی از مراکز پژوهشی به شمار می‌رود که در کهگیلویه و بویراحمد اولین همایش آن به صورت پایلوت برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 14 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس اندیشکده علمی تخصصی فرساد‌پژوهان رایمند از برگزاری اولین همایش بزرگ این اندیشکده علمی در یاسوج خبر داد.

محمدرضا رحمت‌پور در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش بزرگ اندیشکده علمی تخصصی فرسادپژوهان رایمند در یاسوج خبر داد.

وی گفت: این اندیشکده در سطح کشور یکی از مراکز پژوهشی به شمار می‌رود که در کهگیلویه و بویراحمد اولین همایش آن به صورت پایلوت برگزار می‌شود.

رحمت‌پور با بیان اینکه این اندیشکده نقش یک اتاق فکر را برای تحول در استان بر عهده دارد، افزود: این برنامه بزرگ علمیبا حضور غلامرضا تاج‌گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: مهمانان ویژه همایش غلام‌محمد زارعی و حجت‌الاسلام‌ سید علی‌محمد بزرگواری نمایندگان شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی هستند.

رئیس اندیشکده علمی تخصصی فرساد‌پژوهان رایمند افزود: این اندیشکده به عنوان عصاره حلقه‌های علمی و پژوهشی موثر و کارآمد برای اعتلای واقعی شرکت‌های دانش‌بنیان با رویکرد تعامل علمی و عملی ایده و عمل شکل گرفته است.

وی به زمان و مکان برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش روز شنبه ۲۵ مهرماه در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار