واگذاری 98 درصدی اماکن ورزشی

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان از واگذاری 98 درصدی اماکن ورزشی استان اردبیل به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰ 07 March 2015
بهرام آقاخانی در گفتگو با خبرنگار برنا در اردبیل، افزود: از مجموع 127 سالن ورزشی موجود در استان 122 سالن در قالب ماده 88 و از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی به درآمد حاصل از واگذاری اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: هشت میلیارد ریال از محل واگذاری اماکن ورزشی استان اردبیل درقالب ماده 88 به خزانه دولت واریز شده که در حدود 50 درصد از این مبلغ به حساب اداره کل عودت داده شده است.
آقاخانی با اشاره به نحوه واگذاری اماکن ورزشی استان افزود: در واگذاری اماکن ورزشی در سالجاری،توجه به صلاحیت فنی افراد متقاضی مد نظر قرار گرفته و نیز آشنایی آنها با امور ورزش لحاض شده که این امر رضایت نسبی مراجعان و ورزشکاران از مستاجرین اماکن ورزشی را فراهم کرده است.
وی در ادامه اظهار کرد: توسعه منابع انسانی کار‌آمد اولویت و اساس هر دستگاه اجرایی می‌باشد و ورزش و امور جوانان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
آقاخانی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با برگزاری دوره‌های آموزشی و تقویت دیگر شاخص‌ها درصدد افزایش نیروهای ماهر و دانش محور خود برای نیل به اهداف بلند مدت است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حفظ و ارتقای سطح بدنه کارشناسی اداره کل در بخش ورزش و نیز امور جوانان در کنار استفاده از نیروهای با تجربه توان اداره کل در اجرای برنامه‌های مختلف را افزایش داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار