برنامه‌های هفته شیراز اعلام شد

به مناسبت روز شیراز، بازدید از اماکن گردشگری شهرداری شیراز از ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت رایگان است.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 02 May 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در تقویم گردشگری ایران، پانزدهم اردیبهشت به نام شیراز نامگذاری شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شیراز گفت: از ١٥ تا ٢۲ اردیبهشت ماه برنامه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری و عمرانی در شیراز برگزار می‌شود.
محمد چوبینی با بیان این برنامه‌های بزرگداشت روز شیراز با گلباران حرم شاهچراغ آغاز می‌شود افزود: مسابقات دو همگانی، برافراشتن پرچم شیراز، اختتامیه جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی، اختتامیه فوتسال محلات و برگزاری جشنواره ورزشی میدانی در کنار ارگ از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز شیراز است.
وی افزود: مراسم رونمایی از سردیس پیشکسوتان هنرمند شیراز، فراخوان نذر هنر برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و نشست شیرازشناسی از دیگر برنامه‌های هفته شیراز خواهد بود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: برگزاری جشن مردمی در باغ عفیف‌آباد شیراز در شب‌های ٢١ و ٢٢ اردیبهشت، میزبانی شیراز از نشست دو روزه ملی روسای شورای کلان شهر‌های ایران و همچنین میزبانی از شورای هیئت مذهبی سراسر کشور برای نکوداشت این هفته در نظر گرفته شده است.
چوبینی گفت: برنامه مشاعره با حضور دکتر آذر در سالن گلستان مرکز سعدی، برگزاری شب شعر شیراز در باغ جهان نما، برگزاری جشن محلی در برخی مناطق شیراز و برگزاری جشنواره گل سرخ از دیگر برنامه‌های بزرگداشت شیراز خواهد بود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از ارائه خدمات رایگان اماکن متعلق به شهرداری از جمله باغ جهان‌نما و باغ دلگشا در هفته نکوداشت شیراز به مردم، رایگان شدن مترو در ١٥ اردیبهشت و ارائه خدمات رایگان باغ عفیف آباد برای بازدید مردمی در هفته نکوداشت شیراز خبر داد.
چوبینی افزود: کارگاه‌های زنده نقاشی روز‌های ١٦ تا ١٨ اردیبهشت در شیراز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار