شعارجشن نیکوکاری امسال فارسی‌ها چیست

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس : امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار «هر روز عید دیگر است» همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 01 March 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، ۱۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت‌های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار «هر روز عید دیگر است» همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود.

موصلی افزود: این آیین امسال همزمان با سراسر کشور در ۸ هزار مدرسه، ۵۸ پایگاه امدادی و معابر، ۱۰۰ پایگاه سیار و همراه ۴۳۰ مرکز نیکوکاری استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تعداد ۴۰۰ هزار پاکت با کد QR ، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است. کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیان کرد: مردم نیک‌اندیش استان علاوه بر پایگاه‌های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

موصلی بیان کرد: کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار