فرماندار ساوجبلاغ:

درمانگاه شبانه روزی در شهر جدید مهستانِ ۱۱۰ هزار نفری افتتاح شد

محمدرضا البرزی گفت: ایستگاه تقلیل فشار گاز در فاز ۴ مهستان افتتاح شد در غیر این صورت امسال ۵ هزار واحد مسکونی مهستان با افت و قطعی فشار گاز مواجه می شدند.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 04 December 2022
به گزارش «تابناک البرز» فرماندار ساوجبلاغ گفت: شهر جدید مهستان در ساوجبلاغ جمعیتی ۱۱۰ هزار نفری را در خود جای داده است.
مجمدرضا البرزی افزود: زیرساخت ها از سال های قبل، آنگونه که باید شکل نگرفته است لذا کارگروهی فنی – تخصصی با عنوان بررسی و تامین نیازهای مهستان تشکیل شد.
وی اظهار داشت: کارگروه مذکور هفته گذشته دهمین جلسه خود را برگزار کرد و ۴۰ مدیر از دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ در آن حضور پیدا کردند.
البرزی تصریح کرد: مردم شهر جدید مهستان اطمینان داشته باشند که به گونه ای شورای ادارای ساوجبلاغ را برای مهستان شکل دادیم تا مشکلات آنها رفع شود.
وی گفت: در کارگروه مهستان، ۵ کمیته فنی – تخصصی با عضویت ۶ اداره در هر کمیته حضور دارند و درمانگاه شبانه روزی دولتی در همین قالب برای مردم افتتاح شد.
البرزی افزود: عمده روشنایی های میادین و معابر شهر جدید مهستان که پیش از این در خاموشی به سر می برد با همراهی برق منطقه ای ساوجبلاغ برطرف شد.
وی اظهار داشت: ایستگاه تقلیل فشار گاز در فاز ۴ مهستان افتتاح شد در غیر این صورت امسال ۵ هزار واحد مسکونی مهستان با افت و قطعی فشار گاز مواجه می شدند.
البرزی ادامه داد: ۵ مدرسه در قالب آموزشگاه هایی که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در تابستان سال جاری افتتاح شد تا تراکم دانش آموزی به حداقل برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار