تاپایان امسال، ١۴٣ روستا در استان فارس به شبکه گاز متصل خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ 12 October 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: مشکلی برای انتقال و توزیع گاز در استان فارس وجود نخواهد داشت، اما با توجه به میزان مصرف، با توجه به دیسپاچینگ ملی، شاید محدودیت در توزیع گاز اعمال شود.
علی اکبر میدانشاهی با بیان این که با همکاری دستگاه‌های مختلف قرار است زمینه محدودیت‌های احتمالی در حوزه دیسپاچینگ ملی در بخش صنعت برنامه ریزی شود افزود: به استناد بیانات مقام معظم رهبری قرار است توجه ویژه‌ای به صنایع شود از این رو برای فصل سرما نیز قرار است این برنامه ریزی اعمال شود.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان فارس طرفدار محیط زیست و در تلاش است با دریافت گواهینامه کربن بتواند زمینه کاهش مشکلات تولید گاز کربن را در استان فارس فراهم کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: امسال بیش از ۶٠٠ کیلومتر لوله گذاری شده و ٣٢ هزار و ۴۵٠ انشعاب، ۶٢ هزار اشتراک پذیری و بودجه شرکت گاز نیز افزایش یافته به گونه‌ای که می‌توان گفت نیمی از بودجه استان در شرکت گاز استان وجود داشته است.
میدانشاهی افزود: ١١۴ شهر استان که بیش از ٩٩ و شش دهم درصد شهر‌های استان گاز دار شدند و این آمار در روستا‌ها به ٩۴ درصد است و تاپایان امسال، ١۴٣ روستا دیگر نیز به شبکه گاز متصل خواهند شد.
وی گفت: با توجه به شروع فصل سرد در استان فارس، همه تجهیزات لازم برای مقابله با اتفاقات احتمالی تأمین شده است و در استان هیچ گونه مشکلی برای توزیع گاز وجود ندارد.
میدان شاهی یادآور شد: اداراتی که دارای تجهیزات زیر زمینی یا ارائه دهنده مجوز هستند، گاهی در مسیر فعالیت شرکت گاز ایجاد مشکل می‌کنند که اگر این سازمان‌ها همکاری لازم را با اداره گاز داشته باشند به همه استان گاز رسانی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: برخی از صنایع حاضر نیستند مخزن‌های سوخت جایگزین برای صنعت خود فراهم کنند این در حالی است که برخی از صنایع به هیچ عنوان به موضوع سوخت دوم اهمیت نمی‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار