تکمیل طرح فاضلاب چادگان نیازمند اعتبار 200 میلیارد تومانی است

مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح فاضلاب شهر چادگان در گرو تامین اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی است.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ 08 May 2022

سعید شمسایی تکمیل و راه اندازی طرح فاضلاب چادگان را مستلزم تأمین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دانست و اظهار داشت: این طرح به طور همزمان در سه بخش احداث تصفیه خانه، اجرای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب و مطالعات احداث دو باب ایستگاه پمپاژ در حال اجراست.

وی با بیان اینکه عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، این پروژه در سال آینده بهره‌برداری خواهد شد که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به اصفهان به تصویب برسد.

مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان ادامه داد: این تصفیه خانه پس از تکمیل و بهره برداری می‌تواند ۲۳۳۰ مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز با روش‌های پیشرفته لجن فعال و تصفیه تکمیلی فیلتراسیون تصفیه کند.

شمسایی با بیان اینکه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر چادگان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اضافه کرد: تاکنون ۳۵ کیلومتر از ۴۴ کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب مورد نیاز این طرح با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن به قطرهای ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیمتر اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار