رئیس کل دادگستری اردبیل: طرح تک برگی کردن سند زمین‌های زراعی تسریع شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل مسوولان ذی‌ربط را به تلاش برای تسریع در اجرای طرح صدور سند تک برگی برای زمین‌های زراعی ، اراضی ملی ، منابع طبیعی و کشاورزی منطقه فراخواند.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 09 March 2022

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو روز چهارشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی استان اظهار کرد: اجرای این طرح منجر به کاهش اختلافات ملکی و در نهایت رسیدگی‌های دقیق در پرونده‌های قضایی خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش مسوولان بر این است که این کار عظیم با حداکثر سرعت و حداقل هزینه برای مردم عادی انجام بگیرد.

وی با تشریح عملکرد شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت: تمامی احکام صادره از سوی محاکم قضایی در خصوص اراضی ملی و دولتی اجرایی شده و اراضی مورد تعرض و تصرف آزادسازی شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با بیان اینکه ساخت سازهای غیرمجاز و بی‌رویه موجب ایجاد مشکلات فراوان شده است ، بر لزوم تعیین تکلیف اینگونه ساخت و سازها و یافتن راحل مناسب برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.

حجت‌الاسلام کثیرلو گفت: با هر گونه سهل‌انگاری در صیانت از اراضی و املاک و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب ، تصرف و تعرض به این اراضی درصدد سوء‌استفاده باشد مطابق قانون برخورد می‌شود.

استان اردبیل با وسعت ۱۷ هزار و ۹۵۳ کیلومترمربع، دارای ۹۰۳ هزار هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و همچنین ۶۹ هزار هکتار جنگل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار