دستگیری باند رمالی در هرمزگان/ کشف دو هزار و 252 کیلو مواد مخدر در یک هفته در هرمزگان

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان با اشاره به شناسایی و انهدام یک باند رمالی و دستگیری سه نفر در این زمینه ، خاطرنشان کرد:در هفته اخیر با انجام کار وسیع اطلاعاتی یک باند که با تهیه سلاح سرد در معابر فرعی از مردم اخاذی می کردند شناسایی و پنج نفر از اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 29 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی میرشمسی در تشریح اقدام ها و موفقیت های پلیس هرمزگان در مدت یاد شده اظهار داشت: در این مدت با اجرای طرح های مختلف مقابله ای، یک میلیون و 700 هزار نخ سیگار قاچاق نیز کشف شده است.

وی با اشاره به شناسایی و انهدام یک باند رمالی و دستگیری سه نفر در این زمینه ، خاطرنشان کرد:در هفته اخیر با انجام کار وسیع اطلاعاتی یک باند که با تهیه سلاح سرد در معابر فرعی از مردم اخاذی می کردند شناسایی و پنج نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

وی به منظور پیشگیری از گسترش رمالی و فالگیری در استان به عموم شهروندان توصیه کرد: با توجه به خرافاتی بودن بحث فال و فالگیری ، هرگز فریب افراد شیاد و کلاهبردار را تحت عنوان فالگیر نخورند و اغفال نشوند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت در غالب رمالی و فالگیری از طریق تلفن 110 اطلاع دهند، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد شیاد اقدام شود.

سرهنگ میرشمسی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و تشدید طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در مدت مذکور، سرقت مغازه 67 درصد ، اماکن 41 درصد، احشام 100 درصد، سرقت منزل 43 درصد، مجموع سرقت های مهم 21 درصد و کل سرقت ها 15 درصد، نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار