کمک‌های مبتنی بر نیاز خیران به بیش از ۴۴ میلیارد تومان رسید

مردم استان مرکزی طی ۹ماهه سالجاری۴۴ میلیاردو ۸۸۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درقالب کمک طرح‌های مبتنی بر نیاز در راستای رفع نیازهای شناسایی شده خانوارهای تحت حمایت به کمیته امداد استان مرکزی پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 01 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، شاپور جلالی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌های مبتنی بر نیاز خیران در امور محرومان هزینه می شود، گفت: کمک های مبتنی بر نیاز جمع آوری شده در درون استان مرکزی و شهرستان های استان صرف رسیدگی به امر مددجویان در قالب پرداخت جهیزیه،کمک های درمان،پرداخت وام قرض الحسنه،ایجاد اشتغال،کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان می شود که در رفع فقر و نیازهای مددجویان بسیار مؤثر و مفید بوده است.
وی افزود: مردم استان مرکزی طی ۹ماهه سالجاری ۴۴ میلیاردو ۸۸۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان درقالب کمک طرح‌های مبتنی بر نیاز در راستای رفع نیازهای شناسایی شده خانوارهای تحت حمایت به کمیته امداد استان مرکزی پرداخت کردند.
وی گفت: کمک های دریافتی به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است وهمشهریان می توانند نذورات،اعانات و کمک های اهدائی خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵نزد بانک ملی شعبه شهید مدنی اراک واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار