نشست‌های تخصصی جشنواره سینمای نوجوان

همزمان با بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان نشست‌های تخصصی سینمای نوجوان شبها در سینما کانون همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 29 September 2015
همزمان با بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان نشست‌های تخصصی سینمای نوجوان شبها در سینما کانون همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ همزمان با جشنواره در شب‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه در مورخ ۴، ۵ و ۶ مهرماه جاری نشست‌های سینمای نوجوان در سینما کانون همدان و با حضور دست اندرکاران سینمای کودک، میهمانان، مدیران و مسئولان شهری که در جشنواره حضور دارند، برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری نشست‌های جشنواره اظهار داشت:هر شب با دست اندرکاران سه فیلمی که در طول همان روز به نمایش در آمده است، یک گپ و گفت صمیمی و یک گفت‌و‌گوی رو در رو میان سینماگران و مسئولان سینما که در جلسه حضور دارند برقرار می‌شود.

وحید نیکخواه آزاد عنوان کرد: در نخستین شب شنبه ۴ مهرماه، عوامل فیلم‌های بدون مرز، ب ۱۲ و آسمان آبی مادرم به همراه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و علیرضا شجاع نوری دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلمهای نوجوانان در این جلسه حضور یافتند.

نیکخواه آزاد گفت: قصد داریم برای یکشنبه شب از حضور تعدادی از داوران جشنواره در این جلسه بهره ببریم و امیدواریم روز دوشنبه ششم مهرماه نیز بتوانیم این مراسم را با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: از آنجا که روز سه شنبه، ۷ مهرماه فیلم محمد رسول الله (ص) اکران ویژه دارد، ممکن است ساعت این جلسه تغییر کرده و به قبل از نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) انتقال یابد.

نویسنده کودک و نوجوان اظهار داشت: سعی کردیم در این جلسات یک گفت‌و‌گوی غیر رسمی و صمیمی با بچه‌ها داشته باشیم که نوجوانان بتوانند به راحتی حرف‌هایشان را به زبان آورند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار