ابراهیم عزیزی با انتقاد از اینکه در طول سال‌های اخیر آموزش و پرورش به حاشیه رفته است، گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز معلمان با آن درگیر هستند به دلیل نوع نگاه غلط به آموزش و پرورش است که این نگاه غلط سبب شده امروز هم منزلت معلمان دستخوش آسیب شود و هم تعلیم و تربیت ما در تراز اندیشه‌های انقلاب اسلامی نباشد.
کد خبر: ۹۹۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 09 October 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در دیدار با نمایندگان فرهنگیان استان فارس با بیان اینکه منزلت معلمان باید در تمامی ابعاد حفظ شود، اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات معلمان به دلیل نگاه غلطی است که به آموزش و پرورش در سال‌های مختلف شده و این یک خطای بزرگ و استراتژیک است.

وی با انتقاد از اینکه در طول سال‌های اخیر آموزش و پرورش به حاشیه رفته است، گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز معلمان با آن درگیر هستند به دلیل نوع نگاه غلط به آموزش و پرورش است که این نگاه غلط سبب شده امروز هم منزلت معلمان دستخوش آسیب شود و هم تعلیم و تربیت ما در تراز اندیشه‌های انقلاب اسلامی نباشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه نباید به معلمی با دید صرفا یک شغل نگاه شود، افزود: کرامت و منزلت اجتماعی با حفظ کرامت معلمان به دست می‌آید و اگر این منزلت خدشه‌دار شود با مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه روبه‌رو می‌شویم.

 

عزیزی با تاکید بر داشتن نگاه جامع و کامل به آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش معبر همه تحولات است بنابراین باید یک دید جامع به آن داشت و با توجه به 26 ساحت سند تحول آموزش و پرورش باید مجموعه تمام تصمیمات به رضایت‌مندی معلمان و تحول در آموزش و پرورش منجر شود تا تاثیرگذاری خود را نشان دهد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس گفت: نگاه مجلس به این لایحه مثبت است و دولت نیز با وجود تمام کاستی‌ها باید آن را در اولویت قرار دهد در طول این مدت معلمان و فرهنگیان نظرات خود را درباره این لایحه به مجلس اعلام کردند و ما نیز منعکس کردیم تا به بهترین شکل ممکن این لایحه اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار