مدیرعامل شرکت گاز فارس از آمادگی کامل شرکت گاز استان برای گازرسانی پایدار در فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 02 October 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حسینی گفت: از برنامه‌های شرکت گاز استان در آستانه فصل سرد، برگزاری مانور‌های ماهانه در اداره های استان، اجرای طرح مقاوم سازی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز استان، نوسازی شبکه‌های گازرسانی و برگزاری مستمر جلسه های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سازمان مرکزی و اداره های تابع است.

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، پایش و کنترل مصرف گاز سازمان‌ها و ادارات در ماه‌های آتی، اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه‌ی منازل مشترکان، صحت سنجی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف از دیگر برنامه‌های این شرکت است.
مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: پیش‌بینی ما برای فصل زمستان، شناسایی محدودیت‌های موجود برای تأمین انرژی و ارایه راهکار‌هایی برای رفع این محدودیت‌ها در جلسات کمیته سوخت اضطراری است که این مهم با همراهی و همکاری وزارت نیرو و شرکت پالایش و پخش انجام می‌شود تا بتوانیم مصرف انرژی کشور را به صورت پایدار و مطمئن تأمین کنیم.
حسینی بر مدیریت مصرف انرژی گاز تأکید و تصریح کرد: با مدیریت مصرف انرژی می توان در ۶ ماه دوم سال، انتقال گاز را به صورت پایدار و مستمر داشت و زمستان آرام و گرمی را تجربه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار