در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار کرد: هیچ مدیری نباید برای سایر مدیران حاشیه سازی کند و بر تمامی آحاد جامعه واجب است تا با هم افزایی نسبت به افزایش تولید در استان فارس اقدام کنند.
کد خبر: ۹۹۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ 01 October 2021

به گزارش تابناک فارس: آیت الله لطف الله دژکام ادامه داد: استاندار فارس، شهردار شیراز، نمایندگان مردم در پارلمان‌های محلی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همگی انقلابی هستند از این‌رو این فرصت بهترین زمان برای برطرف کردن مشکلات است.

او با عرض تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) عنوان کرد: شیراز سومین حرم اهل بیت است و سیمای شهر شیراز باید با توجه به این ایام سیاه پوش شود.

دژکام در مورد تحولات منطقه نیز اظهار کرد: جریان مقاومت در جهان اسلام، مقاومت علیه استکبار برای جلوگیری از تصاحب بلاد مسلمین است و مردم محلی باید برای آینده کشور فلسطین تصمیم گیری کنند و آمریکا و هم پیمانانش حق ندارند در مورد سرزمین فلسطین تصمیم گیری کنند.

او ادامه داد: اسرائیل در تلاش است تا با حضور در خاورمیانه برخی از کشورها را با خود همراه کند و حضور وزیر خارجه اسرائیل غاصب در بحرین یکی از نشانه‌های همین موضوع است این در حالی است که دولت‌های غاصب اسرائیل، آمریکا و انگلیس تلاش کرده تا کشور بحرین را از صاحبان اصلی خود گرفته و به دست نوکران خودشان تحویل دهند.

امام جمعه شیراز در مورد آذربایجان نیز تاکید کرد: مردم آذربایجان انسان‌هایی ولایی هستند اما برخی از سردمداران آنان با همکاری آمریکا و هم پیمانانش در تلاش هستند تا مواضعی بگیرند که به جهان اسلام ضربه وارد کنند.

دژکام افزود: مردم آذربایجان به سردمداری خود واکنش نشان داده و با آنان مخالفت کرده‌اند این در حالی است که دشمن از قدرت نظامی ایران آگاه بوده و این آگاهی در میان آنان وجود دارد که هیچ کشوری در اطراف ایران یارای مقابله با ما را ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در مورد مشکلات موجود در جامعه نیز بیان کرد: رهبری سالیان متعددی است به دولت‌ها توصیه کرده تا مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کنند اما تاکنون این بیانات مغفول مانده اما تغییراتی که در سطح کشور در حوزه ملی صورت گرفته که این امیدواری را ایجاد کرده تا مشکلات برطرف شوند.

 

برچسب ها: دژکام ، فلسطین ، آذربایجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار