نماینده شیراز در مجلس گفت: ما نباید روابطمان را به خاطر تکنولوژی چند کشور با آنها محدود کنیم بلکه باید با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی به جای وارد کردن تکنولوژی به فکر صادرات تکنولوژی و صادرات به کشورهای دیگر باشیم.
کد خبر: ۹۹۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 28 September 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: توجه به چندجانبه‌گرایی و ارتباط با کشورهای مختلف از جمله نکات برجسته سخنرانی جناب آقای رئیسی در هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل بود.

وی افزود: عدم محدودسازی روابط خارجی به کشورهایی همچون آمریکا و نریختن همه تخم‌مرغ‌ها در سبد آمریکا و اروپا از نکات قابل توجهی بود که اقای رئیسی در سخنرانی خود به آن اشاره کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ ما امروز نباید خود را محدود به آمریکا و چند کشور معدود اروپایی کنیم چرا که مزیت ما در گسترش روابط با کشورای مختلف به ویژه کشورهای منطقه است.

قادری خاطرنشان کرد: آنچه توسط جناب آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شد در واقع مواضع نظام جمهوری و اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نیز بود و رئیس جمهور کشورمان توانست به خوبی با صراحت این مطالب را به جهانیان اعلام کند.

وی در پایان گفت: ما نباید روابطمان را به خاطر تکنولوژی چند کشور با آنها محدود کنیم بلکه باید با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی به جای وارد کردن تکنولوژی به فکر صادرات تکنولوژی و صادرات به کشورهای دیگر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار