عزیزی گفت: پیگیری تمام مسئولان فارس موجب تحقق خواسته به حق مردم سیاخ دارنگون شد تا اکنون به بخش تبدیل شود و می طلبد که برای رسیدگی به مشکلات مردم پیگیری های مستمری صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۹۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 20 September 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «ابراهیم عزیزی»، امروز (دوشنبه 29 شهریور) در آئین افتتاح بخشداری سیاخ دارنگون و معرفی سرپرست بخشداری اين منطقه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: پیگیری تمام مسئولان موجب تحقق خواسته به حق مردم سیاخ دارنگون شد تا اکنون به بخش تبدیل شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان شیراز حجم جمعیت بالایی دارد و مسئله آب، اشتغال، موضوعات تربیتی و ... در تمامی مناطق و بخش های شهرستان باید با برنامه ریزی خوب دنبال شود.

وی اضافه کرد: برای موضوعات جاده سیاخ دارنگون، دسترسی به برق، آب شرب و ... وقت گذاشته شده و امروز شاهد پیشرفت این موارد در سیاخ دارنگون هستیم و پیگیری این برنامه ها حجم سنگینی از کار و اختصاص اعتبار را می طلبد و این جاده حدود ۸۰ کیلومتر مسیر است.

عزیزی تاکید کرد: از این جاده در آزادراه شیراز به اصفهان به عنوان کمربندی استفاده می شود و بخشداری امروز در سیاخ دارنگون افتتاح و راه اندازی شد و می طلبد که برای رسیدگی به مشکلات مردم پیگیری های مستمری صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار