مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد: یک شرکت عمرانی در شیراز که اقدام به قاچاق سوخت می کرد ۱۵۷ میلیارد ریال جریمه نقدی شد.
کد خبر: ۹۹۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 15 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: غلامرضا سالاری افزود: این شرکت عمرانی به بهانه سهمیه سوخت ماشین آلات اقدام به دریافت و نگهداری گازوئیل می کرد که با هوشیاری و پیگیری پاسداران گمنام امام زمان (عج)در سپاه فجر فارس شناسایی شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی با مراجعه به محل فعالیت این کارگاه حدود ۶۰۰ هزار لیتر سوخت را که در مخازن بزرگ نگهداری می شد کشف و ضبط کردند.

سالاری ادامه داد: در این رابطه ۲ نفر بازداشت شدند و پرونده ای برای بررسی تخلفات این شرکت در اداره تعزیرات حکومتی استان فارس تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت : با توجه به ابعاد تخلف و حساسیت موضوع مقرر شد تا پرونده با سرعت و جدیت رسیدگی شود و در همین رابطه شعبه هفتم تعزیرات حکومتی شیراز با احضار متهمان و بازجویی از آنها تحقیقات گسترده ای انجام داد.

سالاری بیان داشت: با بررسی و همچینن دفاعیه بلاوجه متهمان، تخلف متهم ردیف اول محرز و به اتهام قاچاق سوخت به پرداخت بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت و ضبط سوخت کشف شده نیز محکوم شد.

برچسب ها: قاچاقچی ، سوخت ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار