موکب‌های حسینی در سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران همزمان با اربعین حسینی بر پا می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 15 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرمانده سپاه فجر فارs گفت: این موکب‌ها امسال با محوریت حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و سید علا الدین حسین (ع) و در فضای بین الحرمین این حرم‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر پا می‌شود.

سردار بوعلی افزود: در قالب این برنامه قرار است بیش از ۵۰ ایستگاه صلواتی و توزیع غذای نذری و ایستگاه‌های مشاوره خانواده وکودک و نوجوان به عاشقان و ارادتمندان اهل بیت خدمات رسانی کنند.

در جلسه‌ی شورای هماهنگی اربعین حسینی در شیراز نماینده ولی فقیه درفارس و امام جمعه این شهر هم با اشاره به نقش آفرینی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت در ایام و مناسبت‌های مختلف، بر لزوم برنامه ریزی بیشتر برای هرچه بهتر برگزار شدن این مناسبت‌ها بویژه مراسم اربعین حسینی تاکید کرد.

آیت الله دژکام همچنین از مسوولان صداوسیمای مرکز فارس هم خواست تمام تلاش خود را برای پوشش این برنامه‌ها در رسانه استانی و ملی به کار گیرند.

سهرابی مدیر کل صداوسیمای مرکز استان فارس در این جلسه از برنامه ریزی و تشکیل قرار گاه رسانه‌ای اربعین دررسانه استانی خبرداد و افزود: صداوسیمای مرکزفارس مثل سال‌های گذشته در زمینه پوشش ویژه برنامه‌های اربعین سومین حرم اهل بیت (ع) از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: راه اندازی موکب رسانه‌ای صداوسیما، رادیو اربعین ویژه بین الحرمین شیراز، تهیه و پخش گزارش‌ها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از برنامه‌های این مرکز در اربعین امسال خواهد بود.

برچسب ها: موکب ، اربعین ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار